Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hvordan er deres rydde rutiner ? når rydder du og hva gjør du når ? Hilsen ei som trenger mere rutiner og struktur i ryddingen. Såååå vennligst hjelp Anonymous poster hash: 09512...81f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Etter frokosten rydder jeg av bordet med en gang. Så lar jeg alt flyte til tvillingene legger seg formiddagslur i 12-tiden. Da somver dem i ett par timer, så da rydder jeg leker, vasker klær, rydder kjøkken og bad. Så slapper jeg av den siste tiden, er fort gjort når jeg setter i gang. Etter middag rydder vi med en gang, og tar oppvask for å ha det unnagjort. Så roter barna og styrer mye frem til leggetid, og etter de er i seng shiner vi igjen huset før vi slapper av. Siden vi tar litt gjennom hele dagen går det veldig greit, føler ikke at det er noe stress eller "støv på hjernen" selv om vi rydder så ofte. Men vi prøver å få ting unna med en gang, så vi ikke samler opp så det blir et tiltak å rydde.Mitt tips- rydd når du har rotet. Ikke la rote vente! Anonymous poster hash: 6a797...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå