Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Venter en liten jente i november, men vet ikke hva prinsessa skal hete.. Liker litt lengre navn, disse navnene har jeg tenkt litt på: Caroline, Mathilde, Fredrikke, Vibeke, Veronica eller Erica. Men jeg håper på flere forslag, så jeg håper dere har noen :-) På forhånd takk! Anonymous poster hash: 00b73...9bd
inimini Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Likte godt Caroline og Erica av forslagene dine! Flotte navn Noen andre forslag: Daniella Pernille Mikaela Martine Madelen Aurora Marion Likte du noen av disse?
anonyme123 Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Tror jeg liker Fredrikke best av dine forslag. Kjempefint! Andre forslag: Anniken Filippa Ulrikke Cornelia Amalie Bettina Felicia Hermine Josefine
Hun med alle ungene Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Mathilde eller Fredrikke
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Thelma Tomine Felicia Benedicte Martine Susanne Marielle Madeleine Othilie Pernille Andrine
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Likte godt Caroline og Erica av forslagene dine! Flotte navn Noen andre forslag: Daniella Pernille Mikaela Martine Madelen Aurora Marion Likte du noen av disse? Aurora og Martine er kjempenydelige <3 tusen takk! Anonymous poster hash: 00b73...9bd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Tror jeg liker Fredrikke best av dine forslag. Kjempefint! Andre forslag: Anniken Filippa Ulrikke Cornelia Amalie Bettina Felicia Hermine Josefine Felicia liker jeg kjempegodt, utrolig fint <3 Anonymous poster hash: 00b73...9bd
sommertiara Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Christiane Elisabeth Evelina Margrethe Miriam Pauline Victoria
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Takk for alle forslag som har kommet inn! Mange fine navn! - Felicia - Martine - Aurora - Fredrikke - Caroline - Erica - Mathilde - Veronica - Vibeke - Cathrine - Isabelle Er det noen som kan ta seg tid til å rangere disse navnene? <3 Anonymous poster hash: 00b73...9bd
peggy08 Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Sånn blir lista seende ut hvis jeg skal bestemme ;-) Mange fine navn. Veronica er vel det eneste navnet jeg ikke liker, noe som igjen skyldes dårlige assosiasjoner. FredrikkeMathilde Vibeke Aurora Martine Caroline Erica Cathrine FeliciaIsabelle Veronica -
inimini Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Rangerer gjerne 1.Erica 2.Aurora 3.Isabelle 4.Martine 5.Caroline De andre 6 navnene er ikke helt min smak! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Tusen takk akkurat nå heller jeg mest i mot Vibeke, Aurora, Mathilde eller Caroline <3 (Det fine med å være alenemamma er at du får bestemme navn helt selv!) Anonymous poster hash: 00b73...9bd
sommertiara Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Tusen takk akkurat nå heller jeg mest i mot Vibeke, Aurora, Mathilde eller Caroline <3 (Det fine med å være alenemamma er at du får bestemme navn helt selv!) Anonymous poster hash: 00b73...9bd Mathilde eller Caroline av disse, Felicia fra hele den lange lista. Kan ikke si jeg liker Vibeke, men det blir hun nok alene om i dag ja!
Giss Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg må bare foreslå mit favoritjentenavn: Anora Jeg synes du har fine navn på listen din. Det blir ikke feil uansett.
Hun med alle ungene Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Sånn blir lista seende ut hvis jeg skal bestemme ;-) Mange fine navn. Veronica er vel det eneste navnet jeg ikke liker, noe som igjen skyldes dårlige assosiasjoner. Fredrikke Mathilde Vibeke Aurora Martine Caroline Erica Cathrine Felicia Isabelle Veronica - Fredrikke Mathilde Aurora Isabelle Erica Martine Felicia Cathrine Vibeke Veronica Liker ikke så godt de tre nederste,men de andre er fine Vil også foreslå Filippa :-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Takk for alle forslag som har kommet inn! Mange fine navn! - Felicia - Martine - Aurora - Fredrikke - Caroline - Erica - Mathilde - Veronica - Vibeke - Cathrine - Isabelle Er det noen som kan ta seg tid til å rangere disse navnene? <3 Anonymous poster hash: 00b73...9bd Rangering av dine: 1 Felicia 2 Fredrikke 3 Caroline 4 Isabelle 5 Aurora likte ikke saa godt: Martine,Erica, Mathilde, Veronica Og absolutt ikke : Vibeke hva med navn som : Filippa, Cornelia, Andrea ? Anonymous poster hash: a7400...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå