Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Blir dere lei dere hvis samme skjer med ungene deres? Anonymous poster hash: 79e84...25e
skjotta Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg tror den avhengigheten i stor grad er innbilt. .. når jeg ble gravid siste gangen trodde jeg jeg var avhengig, men pga kvalme bød all brus meg imot og jeg rørte det ikke. Å slutte å røyke var mye vanskeligere, selv om det og bød meg imot pga kvalmen..... Nå tar jeg ett glass innimellom, men det er jo ikke som om man får abstinenser... litt vondt i hodet kanskje?
Brennheite Badeand Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Nå er jeg ganske overbevist om at det ikke er så farlig jeg da. Men nei, mine barn får ikke muligheten til å bli avhengig av det når de er små, og hva de gjør når de blir voksne får bli opp til dem selv. Jeg drikker ikke Pepsi Max på hverdagene mens barna er våkne så de oppfatter heller ikke min "avhengighet". Begynner de derimot å røyke, ja da blir jeg lei meg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jeg var avhengig, men da jeg fikk vite at det trigger sultfølelsen, sluttet jeg. Jeg visste at det trigget søthungeren hos mange, men det var ikke tilfelle hos meg. At det trigget sultefølelsen kjente jeg meg derimot veldig igjen i, og sluttet på dagen. Vil ikke at barna mine (som for så vidt ikke drikker brus pr dags dato, 3 og 6 år gamle, de liker det ikke) skal bli avhengig av det, men verre ting kan skje. Anonymous poster hash: df3f0...e46
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Nei det kan jeg ikke si. Det er nok heller andre ting som opptar slik bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå