Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hva skal jeg gjøre med pengene? Jeg og samboeren har huslån på 2,7 mill og billån på 250 tusen. Jeg har mest lyst til å bare betale ned begge deler. Men er det "smart" ?? Anonymous poster hash: 0128c...d6b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Hva med skattelette osv da? Burde jeg snakket med en advokat? Hi Anonymous poster hash: 0128c...d6b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Hvis jeg hadde vunnet mye penger hadde jeg tatt kontakt med en økonomisk rådgiver. Norsk Tipping gir også alltid det tilbudet til sine vinnere. Anonymous poster hash: 68423...934
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Gratulerer så masse!!! Ville helt klart tatt kontakt med en økonomisk rådgiver. Å betale ned alt på en gang vil ikke nødvendig svare seg. Anonymous poster hash: 15d35...d58
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 LItt lån er alltid greit å ha. Ellers må man betale formueskatt. Anonymous poster hash: bef1f...ce6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Gratulerer virkelig! Så moro!! Litt av noe lørdagsgodt! hihi Forresten, du ser så slank ut, har du gått ned i vekt? Det kler deg virkelig! Jeg kunne ikke fått lånt noen hundre tusen av deg? Anonymous poster hash: cebd6...476
Tarssan Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Gratulerer! Så deilig takk ja til økonomisk rådgivning:)
Elsker livet Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Invester heller en del av pengene slik at de gir mer avkastning enn det rentene på lånet koster. Billånet hadde jeg betalt ned med en gang.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Side du skriver samboer kan det være greit å sjekke med en økonomisk rådgiver hva som er lurt. Gratulerer Anonymous poster hash: f9b41...d8b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 You lucky mother fuc#%#!! kult!! Anonymous poster hash: 7115a...ce8
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Gratulerer!! Så utrolig gøy Hadde nok betalt billån og en del på huslån, men kanskje ikke alt huslånet.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Gratulerer!! 1. Hold stille om det inntil du har snakket med en økonomisk rådgiver, og kanskje enda lenger. Tragiske tåredryppende historier som underbygger behovet for et lite , kortsiktig lån, har en tendens til å dukke opp. 2. Snakk med en økonomisk rådgiver. 3. Nyyt det
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #14 Skrevet 29. september 2013 Enig over her. Få tak i uavhengig økonomisk rådgiving (Viktig, bankene kan finne på å få deg til å invistere i sine egne interesser..) Hold det rimelig og veldg tett til brystet at du har vunnet, det er nå dine ekte venner og familiebåndene kommer frem.. Det finnes mennesker som utnytter slikt og forsøker å slå kloa i pengene dine med tårer, tragiske historier og det som følger. Til og med de nærmeste. Det er mye sjalusi rundt penger og om du ikke stiller opp økonomisk er det du som blir den gnine og fæle. Ikke for å legge lokk på følelsene dine, men bare et tips. Samt få satt opp en vanntett samboerkontrakt! For jeg blir oppriktig, og da mener jeg oppriktig glad når jeg hører andre vinne, men aller mest når det er yngre mennesker som har mulighet til å sikre seg selv og barna sine om de gjør riktige valg når en slik gave kommer dalene. :-D :-D Lykke til, og nyt økonomisk uavhengighet resten av livet om du nå spiller kortene rett. :-) Anonymous poster hash: b991e...fba
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #15 Skrevet 29. september 2013 om du betaler ut lpnet, er det i alle fall du alene som bør stå som rettmessig eier av huset. ikke la din samboer utnytte deg og dine verdier, nå har du muligheten til og bygge opp noe godt for fremtiden for DEG og dine små. Anonymous poster hash: 08856...702
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 om du betaler ut lpnet, er det i alle fall du alene som bør stå som rettmessig eier av huset. ikke la din samboer utnytte deg og dine verdier, nå har du muligheten til og bygge opp noe godt for fremtiden for DEG og dine små. Anonymous poster hash: 08856...702 Ha ha hadde det vært han som gjorde det hadde dere alle ment at han var en egoistisk drittsekk Anonymous poster hash: 291c0...cf0
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 om du betaler ut lpnet, er det i alle fall du alene som bør stå som rettmessig eier av huset. ikke la din samboer utnytte deg og dine verdier, nå har du muligheten til og bygge opp noe godt for fremtiden for DEG og dine små. Anonymous poster hash: 08856...702 Ha ha hadde det vært han som gjorde det hadde dere alle ment at han var en egoistisk drittsekk Anonymous poster hash: 291c0...cf0 Hadde det vært jeg som vant en slik sum hadde jeg sørget for at kun meg selv og mine barn var sikret for all fremtid.. Ja, jeg er lykkelig gift og elsker mannen min. Men man vet jo hva penger gjør med folk.. Sørg for du DU og dine barn er sikret.. Man skal tenke som en egoistisk drittsekk, syns jeg. Det finnes nok av folk som er i god stand til å utnytte! Gratulerer så mye! Dør av misunnelse her! Anonymous poster hash: 2bd5d...122
Hun med alle ungene Skrevet 29. september 2013 #18 Skrevet 29. september 2013 Ville nok gitt dem bort til meg. Men om du absolutt skal ha dem selv,ville jeg betalt ned lånet
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #19 Skrevet 29. september 2013 Jeg tenker å betale ned bil, over halve huslånet (med tanke på skatt, så vil jeg ha litt huslån) Også skal jeg gi MASSE penger til dyrebeskyttelsen. Blir nok en flott gave på mor, far og svigermor. Men ikke noe mere enn det. Det er JEG som har vunnet pengene, og JEG vil bestemme over dem ) Skal skrive samboerkontrakt ja. Hi Anonymous poster hash: 0128c...d6b
Nyttårs barn Skrevet 29. september 2013 #20 Skrevet 29. september 2013 invester i en utleieleilighet. Du får plassert pengene, får inntekt på denne og barna kan boder/arve den når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå