Gå til innhold

Hvilken vinterdress i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvilken dress jeg skal kjøpe til 3 åringen- 

fortell meg gjerne hvor du kjøper den, hva den koster og hvorfor, og hvor gammelt barnet er. 

TAKK

Anonymous poster hash: ea384...861
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pomp de lux!

Samme kvalitet som Reima, men er lettere å få av og på, pluss noen ekstra smarte detaljer, som "snøstopper" ved håndleddene. I tillegg er det halve prisen.

Kjøpes på nett eller via forhandler.

Skrevet

ReimaTec til 2-åringen. Fordi jeg syns den har best passform og er lettest og mykest. Kjøpte den på halvpris på nett. Ca. 600 kr.

Skrevet

Om jeg husker riktig:

2.5 åringen; en arvet isbjørn of sweeden dress og en reimatec

4 åringen; en reimatec  og en ej sikkelei

skolebarn 1; reimatec

skolebarn 2; ticket to heaven og en reimatec (fra i fjor) som nok blir for liten i løpet av vinteren

Har god erfaring med disse dressene fra før, den ene er arvet og de andre har jeg kjøpt på salg. Isbjørndressen ser ikke brukt ut, og kan nok brukes av mange barn før den er slitt. Ej sikkelei har vi ikke hatt tidligere. Prisene husker jeg ikke, men har ikke betalt mer enn 50% av veilende pris. Barna har i tillegg skijakker og bukser, noe brukt og noe nytt. 

Skrevet

Har dette året valgt kaxs vinterdress fra Kappahl. Den har fått godt resultat i tester tidligere, den er fin og se på pluss at prisen ikke er så aller værst. Har tidligere hatt Reima som fungerte bra, men den har blitt utrolig slitt og stygg så var denne gangen veldig klar for å prøve noe nytt og ikke minst rimeligere. Ungen er forresten 3,5 år

:)

Skrevet

Vinterdressen til Kappahl fikk en 5er i foreldre og barn. Den har vi kjøpt. Koster 799,- men kjøpte den på 25%, det har de ganske ofte.

Anonymous poster hash: 27185...de8
Skrevet

Her har begge (jente 2,5 og gutt snart 5) Reimatec, jeg bruker ikke å kjøpe noe annet. Dressene er myke, lette og vanntette.

I år ble dressene kjøpt på Ellos. De kostet 1399 ordinært, men med rabatter fikk jeg den ene til 1000 kr og den andre til 850 kr.

Anonymous poster hash: 9b6ea...1bf
Skrevet

Her er det hummel sin hvert år, er kjempe god, samme vannsøyle som reima bare mer slitesterk i stoffet.

Hadde reim og ticket de to første årene men så fort vi prøvde hummel så var det ingen vei tilbake altså.

Anonymous poster hash: 7c2d9...6a5
Skrevet

Reimatec og reimatec+. Dressene ser ubrukte ut etter en sesong! Og barna er alltid tørre og varme. Sikkert mye annet bra, men gidder ikke prøve ut nye dresser når jeg er så strålende fornøyd.

Skrevet

Jeg har hatt reflex, skogstad og bergans til barna. For det meste 2 delt. Reflex og skogstad kjøper jeg på div sportsbutikker, ser gjerne etter tilbud. Bergans kjøper jeg gjerne på nett eller også det i sportsbutikker. Reflex ligger vel under 1000, gjorde i alle fall sist jeg kjøpte. Skogstad buksa kostet 600 og jakken ca det samme. Bergans buksa til minsten koster 1000. Jakken 1200. Til eldste koster jalkjakken 1700 og buksa 1200 tror jeg. De er 6 og 8 år. Har hatt en del reima tec når de var mindre, da var det godt nok. Men nå er de for aktive til at reima tec holder mål.

Skrevet

her blir det trolldresser til de tre trollungene :P

Helt suverene dresser med uttagbar ullfor, så dressen kan brukes året rundt.

Like fine etter to sesongers bruk, og barna er aldri kalde eller våte.

Har tidligere brukt Skogstad, refleks og friends, men da har ungene vært både våte og kalde.

Trolldressene koster ca 1500,- jeg bruker å kjøpe de på våren/ sommeren, og betaler sjelden mer enn 7-800,-

Skrevet

Reima Tec til 3-åringen. Betalte 650 kr i vår, hadde kostet 1.300 kr forrige vinter!
Fordi dett er en stor og romslig dress, ekstra slitesterk og barnet kan bruke den ute i sørpe og regn uten å bli en skvett våt igjennom. Har testet dem ut på det værste været man kan tenke seg, og barnet har alltid vært god og varm. Dressen er romslig med god plass til ull eller fleece under, det er lett for barnet å bevege seg. 

Anonymous poster hash: 10ae8...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...