Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Har vært babysyk en stund nå menmåtte avvente pga manglende jobb. Nå er jobb på plass, og har vært instilt på at det kunne bli en liten pode i løpet av neste høst. Men så oppdager legen en polypp på GU/ celleprøve. Ble henvist videre til sykehuset for undersøkelse (selv om celleprøven var fin). Står nå på venteliste, og tør ikke sette i gang med prøvngen før jeg har vært på kontroll. Så utrolig irriterende, håper virkelig dette ikke drøyer for lenge før jeg kommer inn..men frykter det kan ta tid ettersom jeg ikke er prioritert..
Sokkedyret Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Det er slike historier som gjør at jeg ikke tør å vente med prøvingen selv om jeg kanskje burde med tanke på jobb... Jeg er så reddd noe slikt skal skje meg og så har jeg kastet bort masse tid med å ikke prøve.. Håper alt ordner seg for deg!!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2013 Det er slike historier som gjør at jeg ikke tør å vente med prøvingen selv om jeg kanskje burde med tanke på jobb... Jeg er så reddd noe slikt skal skje meg og så har jeg kastet bort masse tid med å ikke prøve.. Håper alt ordner seg for deg!! Huff ja, jeg var inne på tanken på å satse på at det med jobb ordnet seg uansett. Har alltid vært frisk og egentlig tatt det som en forutsetning at jeg kan bli gravid når jeg ønsker det. Nå mente legen at dette ikke var noe å bekymre seg for, men ville ta en sjekk just in case. Har to fra før, så ingen krise sån sett...Men hadde blitt fryktelig lei meg om det skulle vise seg at jeg ikke kan få flere. Er bare å benytte sjansen så lenge man kan damer, det perfekte tidspunktet kommer kanskje for sent..
Sokkedyret Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Tar dette som et tegn på at jeg bare må fortsette å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå