Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Har hatt mensblødning i snart tre uker, smerter i mange måneder, null sexlyst lenger - blir ikke berørt om jeg ser noe sexy engang, og har ikke vært i form. Føler jeg kunne vært i overgangsalderen (fryser, svetter, kaldsvetter, svimler, osv), men jeg er bare i slutten av tyveårene. Det er 1 år siden graviditet nå. Tar det så lang tid før ting normaliserer seg, eller bør jeg gå til legen? Anonymous poster hash: 48322...9b2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg blødde også i 3 uker for noen år siden, hadde dog ikke noe av det andre du beskriver. Hos med viste det seg å være en "tvilling" i den ene eggstokken. Oppererte den ut og blødningene forsvant. Tror jeg ville hørt med fastlege, er jo ikke normalt å blø så lenge av gangen. Blør du mye??? Da kan du jo ha fått lav blodprosent, det passer med mye av det andre du beskriver. Svimmel når du reiser deg raskt? Anonymous poster hash: ecfba...ad1
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Man skal alltid gå til lege med blødningsforstyrrelser! Mest sannsynlig har du bare en hormonforstyrrelse, men det kan jo også være ting som cycter, svangerskap som ikke utvikler seg normal eller kreft. Derfor skal det alltid sjekkes. Anonymous poster hash: 5ea37...8b6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Takk for svar!Jeg fikk etter graviditeten svært store blødninger, men nå har den vært litt mindre, men derimot vart svært lenge... Anonymous poster hash: 48322...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå