Gå til innhold

Noen som har sett the human centipede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den skummel?

Anonymous poster hash: ff3ab...5e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skummel, men fy faen så ekkel. Kasta nesten opp!

Anonymous poster hash: ce31c...17d
Skrevet

Lord, det lille jeg har lest om den filmen gjør meg kvalm. Tror det er en sånn film som man aldri får ut av hodet etter å ha sett den og som man ønsker at man aldri hadde sett!

Skrevet

Kjempeekkel film! Den som står bak filmene kan neppe være god!

Anonymous poster hash: 5811f...5ea
Skrevet

Den er både motbydelig og helt elendig.

Anonymous poster hash: 9f16e...1a4

Skrevet

Kozelig og søt film. Helt til japaneren ber om unnskyld...

Anonymous poster hash: 7adaa...3ac
Skrevet

Ikke bruk tiden din til å se den. Ikke skummel, men grotesk og fæl. Som de over her skrev, den regissøren kan umulig være god i hodet.

Skrevet

Ikke bruk tiden din til å se den. Ikke skummel, men grotesk og fæl. Som de over her skrev, den regissøren kan umulig være god i hodet.

Kunst, ekte kunst, er skapt for å provosere.

Skrevet

Ressigøren lagde filmen etter han hadde tenkt ut en passende straff for seksualforbrytere: de burde bli sydd fast i ræva til en feit lastebilsjåfør for resten av livet. Og spise all dritten som kom ut av han. Men i helsike da, hvorfor lage en film om det...

Anonymous poster hash: d62ba...a9a

Skrevet

3942.jpg

Skrevet

Hvis du liker å se folk spise bæsj, så er den vel perfekt for deg!

Anonymous poster hash: 769a8...f4a

Skrevet

3942.jpg

Å herrefred, nå lo jeg høyt :D

Anonymous poster hash: 1e49c...3f3

Skrevet

Overhodet ikke verdt å se! Handler om en lege som vil lage et menneskelig tusenbein ved å sy mennesker oppi ræva på hverandre. Lurer virkelig på hva denne regissøren fantaserer om. Og lurer på hva jeg tenkte, som lot en venninne overtale meg til å se den..

Skrevet

Filmen er tam og ensformig. Ikke skummel i det heletatt, kun EKKEL. Er nok ikke laget for å være noen skrekkfilm. Men gudene vet HVA slags tittel den går under. Svart psyko humor kanskje? Hadde ikke giddet å se den. Jeg angret i ettertid. Man sitter bare igjen med "2 girls 1 cup" feelingen etterpå!

Skrevet

Takk skal du f..meg ha..jeg googlet selvsagt denne filmen. Liker grøssere, og synes Saw -filmene er helt på kanten egentlig LITT for splatter. Men har sett alle, og liker dette "hærlig grøsset" man får.....

Denne derimot...Jeg leste handlingen på Wikipedia,- og må bare si...Dette kan bli tidenes slankekur noen dager, og jeg frykter mareritt i natt. Jeg tåler MYE skummelt, både av spøkelsesfilmer, splatterfilmer, zombiefilmer, psykopatthrillere osv..Men dette...

Tror det verste er at folk faktsik kan ha funnet på og gjort det.....Uten og si noe mer.. Og tror VERRE ting er blitt gjort mot mennesker i "legestandens forskningsøyemed";- men som egentlig var lek og moro og for fornøyeslen skyld, mer enn for at man skulle bruke det til noe fornuftig i fremtiden..Som blått blekk sprøytet inn i øyne på jødiske barn under 2.verdenskrig.....

Nei, dette må nok være en av de verste filmer ever.....Det kan ikke forsvares med "provokatorisk kunst"..Det er bare disgusting..Men joda, mulig passende straff for alle som elsker og pine barn for egen nytelses skyld,- ELLER bare for og tjene penger på de som nyter pining av bar for nytelsens skuld. Og for dr. mengenel selv og hans likemenn.............

Anonymous poster hash: 889fc...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...