Gå til innhold

Hvem er den strengeste-du el mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det mannen. Jeg er lunere, tenker at barn bør få utfolde seg mye, mener man skal ha en god grunn for å si nei, og lar nok barna få viljen sin mer enn mannen gjør.

Andre?

Anonymous poster hash: c4e27...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen, men jeg er ikke så aller verst selv heller. Jeg gir nok oftere etter fordi jeg er mer sammen med dem, så ikke alltid jeg orker å stå på mitt.

Skrevet

jeg er oftere og mer streng en faren, men til gjengjeld hører de på han de gangene han faktisk må være streng :P

Anonymous poster hash: a89f9...652
Skrevet

Jeg er den strengeste hos oss og barna vet godt hva som er lov og ikke, mens mot mannen tester de grenser så å si konstant.

Anonymous poster hash: 812bc...555

Skrevet

Jeg er strengere, syns mannen er altfor snill.

Anonymous poster hash: 2c6c0...f20

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen er ikke streng hvis ikke jeg er det. Han kopierer mitt humør veldig!

Skrevet

Mannen, helt klart. Men jeg er strengere en de fleste andre mødre har jeg laht merke til.

Skrevet

Min mann er strengest. Men jeg er også streng. Løser det med en mye mildere stemme enn min mann, men når jeg blir streng i stemmen så står guttungen skolerett. Blir mamma sint, da er det virkelig gale

Skrevet

Jeg er strengest. Jeg tror ikke mannen vet betydningen av ordet oppdragelse...

Skrevet

Stort sett eg, men no siste dagane har forma vore så dårlig at eg har tillatt det meste for å unngå krangel. Ikkje særlig stolt :(

Skrevet

Han er streng på sære ting syns jeg.

Han får kun lov å leke med leker,å kjefter på han visst han leker med andre ting selv om det er helt ufarlig.

Men sånn generelt er jeg klart den som er mest streng.

Skrevet

Jeg er strengest.

Mannen er mindre streng fordi:

-han er konfliktsky

-han tenker bare kortsiktig og ikke langsiktig

-han er altfor serviceminded

Anonymous poster hash: fcb3d...35c

Skrevet

Vi er ganske like strenge, men jeg er mer konsekvent. Han gir etter for tårer og smiger ;-)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg er strengest. Mannen gir alt for fort etter, ungene tvinner ham rundt lillefingeren. Jeg prøver å gjøre ham oppmerksom på dette, gang på gang, men han faller tilbake til "gamle synder" temmelig fort. :-(

Skrevet

Jeg er strengest av natur. Vi har ulik oppdragelse, jeg har streng og han har fri (eller ikke-eksisterende). Vi har blitt enig om å kjøre en noelunde lik linje sammen, så det har blitt til at han er like streng som meg med ungene. Men det ligger nok mer naturlig for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...