Gå til innhold

noen som vil anbefale gode ammebher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker str 85 D til vanlig. liker at stroppene er brede og at de er litt bredere rundt slik at det ikke blir valker over de :P

det må ikke være spiler i dem noen steder. ikke under brystet og ikke under armene. ser de har mange forskjellige på jollyroom.no. noen som har bestillt der i fra. har en fra triumph som er helt deilig å bruke, men de er så innmari dyre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte slike sømløse på apoteket sist, husker ikke merke, men de var fantastisk :) enda bedre enn triumf sine, og ca samme pris..

Skrevet

vi har ikke Ditt Apotek her desverre. men skal sjekke på apoteket vi har her om det finnes noe! det som er problemet er at jeg ikke får trålet butikkene rundt og prøvd fordi jeg alltid får blodtrykksfall når jeg er i butikken og blir så dårlig. pluss at bekkenet streiker bare jeg tenker på å kjøre ned til byen :P

men takk for tips dere, skal sjekke ut linken jeg fikk også.

flere?

Skrevet

Triumph sine er jo bra som du sier og du finner ofte de på tilbud. Jeg kjøpte 2 stk nettopp på Cubus til 149,- pr stk. De har også ofte tilbud på alt undertøy.

Triumph butikkene har også ofte 50% på varene.

Skrevet

Jeg synes de på barnas hus er supre! Fast Food tror jeg de heter :D litt dyre, men verdt pengene..

Skrevet

Change har pene og behaglige amme-BH'er (med matchende truser) i både kremhvitt og sort :)

Skrevet

Jeg kjøpte to kjempegode på Bogerud tekstil (av alle steder!).. Ca400.- pr stk, så dyre, men GOD investering! Lykke til!

Skrevet

Eg foretrakk den eg har med spilar, utan spilar likte eg amnesinglet bedre. Dei frå lindex er bedre enn h&m sine.

Skrevet

Jeg har også kjøpt "HOTmilk" fra mammatrend.no. Er så langt mer fornøyd med den enn Anita-BHen fra ammebutikken.no.
Nå bruker jeg relativt stor størrelse (I-/J-cup), så det er begrenset utvalg.

Anonymous poster hash: acb4d...402
Skrevet

Tusen Takk. Må vel prioritere dette neste mnd :)

Gjest lemon-aid
Skrevet

Anbefaler Change sine på det varmeste- Drøye i pris (500kr), men utrolig fine med god passform.

Sover med spileløs bh, den er fra Bravado. Kan kjøpes på bl.a Babyshop (500kr, tror jeg). (Vanvittig gode å ha på hvis du har gått med spile-bh og melkespreng en hel dag :P )

Gjest lemon-aid
Skrevet

Change har forresten ganske bra utvalg av de rareste str.. Gode for store pupper. Mine måtte bestilles inn, for det var omtrent ingen som kjøpte den jeg brukte. 

Skrevet

Jeg anbefaler også Change, men de har spiler, noe du ikke vil ha.

Anonymous poster hash: 40570...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...