Gå til innhold

Kalorier i taco?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deprimerande mykje :(

Meinar å vite at to små lefser utan ost og rømme og med karbonadedeig, grønnsaker og saus utgjer ca 500 kcal. Men eg har ikkje kvalitetssikra opplysninga.

Tips: Skjell (tubs) inneheld halvparten av kaloriane i ei lefse.

Endret av ★

Bytt ut lefser med Speltlomper, chips med stekte Speltlomper, rømme med mager kesam, lag egen tacokrydder (den vanlige har 60% sukker), kjøttdeig med karbonadedeig, tacosaus med enten hjemmelagd salsa eller tacosaus uten sukker, ost med magerost! Mange kalorier å spare, mye proteiner å få :)

Hilsen kostholdsveileder

Anonymous poster hash: 491c5...5d4

Jeg spiser tacosalat og det fungerer utmerket.

Knuser noen tortilla-chips på asjetten og har på masse salat, agurk, paprika, løk, mais, tomat og litt ananas, har krydret karbonadedeig på toppen og litt revet ost over der igjen. Ingen rømme.

Lefsene er det mange kalorier i....

Anonymous poster hash: a861a...9fa

Annonse

Her spiser vi lavkarbolefser eller bare slenger fyllet rett på tallerkenen. Bruker karbonadedeig og krydrer selv, revet salat, agurk, tomat, løk, lett rømme som er tynnet ut og litt hvitost på toppen. Aner ikke kalorimengden, men det er såpass lite at jeg kan spise meg mett vil jeg tro.

Santa maria sine minitubs har ca 40 kcal hver. Jeg spiser to sånne og en haug med tacosalat med tomat, agurk, paprika, avokado, løk, jalapenos, mais og salsa. Bruker mager kesam istedenfor rømme og noenganger også cottage cheese istedenfor både rømme og ost.

Anonymous poster hash: c3f80...a59

Annonse

Jeg spiste tacos forrige helg. Jeg er på slankern, men spiser følgende meny:

150 g karbonadedeig = 182 kcal

100 g ekstra lettrømme = 119 kcal

4 tacosskjell =238

Dette blir ca 539 kcal

Dropper ost. Grønnsakerskalorier teller jeg ikke med.

Anonymous poster hash: 91dbc...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...