Gå til innhold

Albyl-e og masse spørsmål?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har startet opp på albyl-e. Startet opp med en gang jeg fikk diagnosen habituell abort. Jeg har fått påvist faktor Leiden 5. Når startet dere som måtte/må bruke albyl-e opp? Jeg skal gå fast på de frem til jeg blir gravid og ut svangerskapet. Jeg liker det ikke redd for at det skal gjøre det vanskeligere for å bli gravid.I følge pakningsvedlegget så kan en få problemer med å bli gravid pga de. Hører andre starter opp når de har eggløsning og noen når de får positiv test. Gynekologen sier at en tar de for å bli lettere gravid, men den klarer jeg ikke helt å stole på det. Fastlegen sier at en vet at alle som bruker noe med acetylsalisylsyre kan ha problemer med å bli gravid. Sitter igjen med mensen og enda en nedtur. Syns det begynner å dra ut.

Anonymous poster hash: 90020...d4e

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg vurderer å avslutte å ta albyl-e fast. Heller prøve å starte opp ved eggløsning eller noen dager etter. Har normalt brukt 1 -3 pp. så er jeg blitt gravid, men etter oppstart på albyl-e så har vi nå brukt et halvt år og ikke skjedd noe. I følge pakningsvedlegget så kan det bli vanskeligere med å bli gravid. I følge gynekologen skal det bli lettere hvis jeg bruker de fast, han er spesialist på barnløshet. Fastlegen sier det samme som pakningsvedlegget. Begynner å tro på første og siste mulighet jeg. Føler det er mest vanlig å starte opp ved positiv g.test eller til eggløsning. Har kun lest om en eller 2 som går fast på de. Den ene blei gravid, den andre blei ikke og blei anbefalt å starte ved eggløsning og blei då gravid.

Er forresten jeg som har vert anonym bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...