Gå til innhold

2 av 4 syke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger gubben og eldste mann på 4 1/2 år rett ut. Jg og mini på 5 mnd er oppgående. Hvordan løser dere det hvis dere har være i samme tilfelle,når eldste vil sitte på fanget og ha kos og omsorg pluss at den lille vil ha omsorg og oppmerksomhet?? Nytter ikke spørre gubben om hjelp,han er helt ferdig stakkars. Orker nesten ikke gå ut av senga for og kaste opp engang :( føler mg helt hjelpesløs jg.. Noen tips???

Anonymous poster hash: cfe7c...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje det kan være en idé å få noen til å passe litt på den minste, hvis du har mulighet? Minner meg om i vinter da både mannen og jeg hadde omgangssyke og vesla var 3 måneder. Ble syke på kvelden og har familien litt unna, så måtte klare oss uten hjelp. Hun sov heldigvis stort sett den natta, men var stress! God bedring til familien og lykke til!

Skrevet

Vi har bare mine foreldre til og være barnevakt og de har jg jo ikke mulighet til og spørre nå. De legget nytt gulv pluss maler stua så der er alt på hodet. Vil heller inne ha mini det pga malingslukt. Var der i går og da lukta det ganske mye maling..

HI

Anonymous poster hash: cfe7c...71a

Skrevet

Hva med et par madrasser på gulvet foran TV? Da kan 4-åringen ligge på armen din og se en tegnefilm mens babyen kravler rundt dere på madrassen og har det kjempegreit med det....

Anonymous poster hash: 19e19...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...