Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Som eldst av sju søsken har jeg produsert fem barnebarn til foreldrene mine før jeg fyllte 30. Jeg ser at vi har nok med de fem og ser det som naturlig at sexlivet stopper her. Men så kommer mamma og anbefaler en lege til å sterilisere mannen. Jeg forstår nå at mine egne, gudfryktige foreldre har hatt sex for sexens skyld etter at min ti år gamle lillesøster ble født... Jeg er bare skuffa Bør jeg gå i terapi? Anonymous poster hash: 77dd3...d13
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Trollemor. Fru Åsta på nytt, eller er du tvillingssøstra? Anonymous poster hash: c227f...e76
locapoca Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Er du skuffet for at dine foreldre nyter sexlivet sitt ? Har ikke du ønsket å kunne ha ett flott sexliv, uten å tenke på at det kun er for å produsere arvinger ?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Synes jeg ser mannen din smiler brett over at sexlivet nå er over.. hehe.. trolleri trollera
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 hahahahahaha! dette var dagens! Anonymous poster hash: 68e83...7a4
Edelweis Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 hahaha.. dagens =) regner med dette var et ironisk innlegg med et forsøk på å være morsom jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå