Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Våkna i natt et par ganger med stikkende smerter nederst i magen. Merker det fortsatt innimellom nå men er mest øm. Er dette noe å bekymre seg for? Alltid hatt litt mens smerter fra og til men aldri stikkende smerte på denne måten! Er 20 uker på vei Anonymous poster hash: 0b228...1d2
Gjest usababy Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Ligamentsmerter. Helt normalt og ikke farlig. Men vondt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Kan de gjøre så vondt altså? Trodde jeg hadde hatt ligamentsmerter før men da syns jeg ikke det var så ille.. Anonymous poster hash: 0b228...1d2
Gjest usababy Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Jeg syns disse smertene har vært temmelig vonde flere ganger. Stikk sim om en kjører en strikkepinne inn, enten i livmoren eller skjeden. Kjempevondt, men de har gitt seg fort. Du kan jo sjekke med legen om du er usikker, men det hørtes ut som ligamentsmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå