Gå til innhold

Røde kinn - snart 6 mnd baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har de siste to dagene hatt røde kinn.Han hadde feber tidligere i uka og han er forstatt litt forkjøla og snørrete.
Hva kan det være?Tenner?

Fortsetter under...

Skrevet

Jenta mi er periodevis veldig rød i kinnene. Smører godt, men gjør ellers ikke ne med det. Kan hende det er på grunn av tenner, her kommer og går det. Lenge siden det har kommet nye tenner nå. Un er 15 mnd.

Skrevet

Han er ikke tørr eller noe.Bare røde roser :) Han har og den siste uka tatt seg mye til ørene.

Skrevet

Min på 6 mnd har også litt rosa kinn for tiden OG tar seg til ørene. Men virker ikke som han har vondt noen steder da.

Anonymous poster hash: 089ac...f6f

Skrevet

Han klager ikke så jeg vet neimen ikke helt hva det kan være?!Legen spurte meg om han tok seg til øret og at det kunne være noe tenner på gang.Får bare vente å se om det kommer opp noe risikorn snart da :)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

helt sikkert Tenner, minsten her klagde ikke på de 4 første i hele tatt :) ble bare rød i kinnene,trodde han hadde feber egentlig

Annonse

Skrevet

Han hadde feber tidligere i uka men da hadde han ikke røde kinn sånn som i de to siste dagene.Han har jo fingrene i munnen omtrent samtidig som puppen og da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...