IceNose Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Gutten min har de siste to dagene hatt røde kinn.Han hadde feber tidligere i uka og han er forstatt litt forkjøla og snørrete.Hva kan det være?Tenner?
Aliniane Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jenta mi er periodevis veldig rød i kinnene. Smører godt, men gjør ellers ikke ne med det. Kan hende det er på grunn av tenner, her kommer og går det. Lenge siden det har kommet nye tenner nå. Un er 15 mnd.
IceNose Skrevet 28. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2013 Han er ikke tørr eller noe.Bare røde roser Han har og den siste uka tatt seg mye til ørene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Min på 6 mnd har også litt rosa kinn for tiden OG tar seg til ørene. Men virker ikke som han har vondt noen steder da. Anonymous poster hash: 089ac...f6f
IceNose Skrevet 28. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2013 Han klager ikke så jeg vet neimen ikke helt hva det kan være?!Legen spurte meg om han tok seg til øret og at det kunne være noe tenner på gang.Får bare vente å se om det kommer opp noe risikorn snart da
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 helt sikkert Tenner, minsten her klagde ikke på de 4 første i hele tatt ble bare rød i kinnene,trodde han hadde feber egentlig
IceNose Skrevet 28. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2013 Han hadde feber tidligere i uka men da hadde han ikke røde kinn sånn som i de to siste dagene.Han har jo fingrene i munnen omtrent samtidig som puppen og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå