Gå til innhold

Hjelp, der kom magen...

Anbefalte innlegg

Har plutselig ingen klær som sitter fint! Får på meg jeans, men de sklir ned under magen og langt ned på hoftene, får skikkelig hengerumpe bak.. Supert! :( Tenkte ikke jeg måtte begynne med mammaklær så tidlig....

Når måtte dere begynne å skifte ut deres vanlige garderobe?

Jeg er rundt 16 uker nå, dette er mitt tredje barn. Og jeg har ikke fortalt nyheten til noen enda (bortsett fra sjefen). Skal til hjemstedet mitt neste helg, ville fortelle det til slekta in person før jeg fortalte det til alle andre, men det ser ikke ut som dette kommer til å gå helt etter planen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084353-hjelp-der-kom-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med mammabukser da jeg var 16-17 uker på vei. Egentlig var det mest pga at jeg fikk vondt i magen i løpet av dagen. Men jeg fikk etterhvert sånn hengerumpe som du beskriver. Mammabuksene er jo bare helt fantastisk deilige! Slipper den stramme kanten over magen :)

Begynte i uke 7 fordi det var ubehagelig med vanlige klær, og ingen bukser passet lenger. Gravidbuksene jeg har er en størrelse mindre enn de vanlige buksene som ikke passet faktisk. Siden de er ment for magen min slipper jeg hengerumpe og ser smashing ut ;)

Annonse

Godt å høre at jeg ikke er den eneste.. :) Det er kanskje ikke spesielt tidlig med mammabukser i uke 16/17. Hadde på meg skjørt på jobben på fredag, det så helt kårny ut også. Må visst ut å shoppe snart.

Forrige gang gikk jeg i vanlige klær til jeg var seks mnd'er på vei, men ok, alle svangerskap er forskjellige og det begynner å bli en god stund siden sist (minsten fyller 6 i morgen, hipp hipp!).

Er gravid med tvillingar og begynte med mammabukser ca vk 8-9. Men eg har måtte bruke mammakle ved forrige skavangerskap og tidleg. Synst ikkje vk 16 er tidleg! :)

Eg ser forresten ut som ein sånn helleristingsfigur med store puppar, stor mage og enorm rumpe (vk 20). Lurer på kor dette skal ende......

begynte faktisk med mammabukse i uke 8. Hadde mange bukser med høyt liv og de presset på en rar måte på magen min så jeg fikk vondt. Var en befrielse med mammabuksa. Nå i uke 17. har jeg fått gravidmagen og da er det kun mammabuksene som får meg til å se brukbar ut hehe:D

Jeg er nå 13 uker med barn nr to, og mammabuksene er på. Fikk faktisk spørsmål på fredag når jeg var på jobb, om når terminen er :-S Min mamma kommenterte også magen min i dag og sa at: ja, nå ser du gravid ut ja.

Sist vistes ikke magen før jeg var 6 mnd på vei, men nå er det ei tydelig kul. Og jeg hadde håpet at jeg skulle kunne bruke mine vanlige bukser hvertfall til uke 20, men ser ikke slikt ut.

Jeg nyter uansett det at magen titter frem og gleder meg til den blir enda større :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...