Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på 3D UL i går, i uke 29, kjempeskuffelse! Var på Lysaker som jeg hadde fått varmt anbefalt. Han var forsinket over et kvarter da jeg kom, og all den tiden ble "jobbet inn" på meg, fikk altså bare 15min, og ingen fine bilder... hun lå vanskelig til da. Men har hørt at mange andre har fått tilbud om ny time, eller gå en liten tur og komme tilbake igjen for å prøve på nytt, men det fikk altså ikke jeg.... Går ikke an å se at det er en baby engang, måtte likevel betale 1300kr. Håper inderlig du får en bedre opplevelse! :)

Jeg var til ultralyd på Riksen i uke 18 og legen spurte om vi ville se hvordan hun så ut i 3D, han bare trykka på en knapp på apparatet og vi så et flott bilde av det lille ansiktet hennes. Hadde tenkt å bestille privat 3D i uke 27, men dropper det, har jo sett henne nå, og er jo ikke lenge før hun kommer så ser ikke helt poenget.

Anonymous poster hash: 86768...3e4

Annonse

Supesnusken : det var jo utrolig kjedelig og dårlig service !!! 1300 kr er mye penger for bilder hvor man ikke kan se det r en baby en gang !

Er tre spente brødre her som har store forventninger så jeg krysser alt jeg har for at opplevelsen blir bra : )

var i uke 28 og det gikk kjempefint, var ikke snakk om at hun lå dårlig til eller noe da i allefall :)

Det var da et utrolig bra bilde, beste 3D jeg har sett tror jeg! (regner m at det er profilbildet ditt?)

Helt nydelig! Mitt er en grumsete masse hvor man ikke kan se et eneste ansiktstrekk... 1 fot, to hender og navlestreng foran ansiktet..

var i uke 28 og det gikk kjempefint, var ikke snakk om at hun lå dårlig til eller noe da i allefall :)

Det var da et utrolig bra bilde, beste 3D jeg har sett tror jeg! (regner m at det er profilbildet ditt?)

Helt nydelig! Mitt er en grumsete masse hvor man ikke kan se et eneste ansiktstrekk... 1 fot, to hender og navlestreng foran ansiktet..

Ja helt enig ! fikk over 50 bilder/video, har flere bilder av fjeset og føtter, bilde av at hun gjesper, vi fikk se at hun tisset på skjermen.. men er gjerne noe på bildene som blir litt "sort" da, som over øyet her. Men det har ikke noe å si når de fleste bildene ble så tydelige!

Ble kjempe overrasket ! har nok mye å si hvordan babyen ligger, men tror det har veldig mye å si hva slags utstyr og hvem du går til og Fikk ganske tydelige bilder allerede i uke 13, hvor jeg så armer, ben, hode (at det var en liten minibaby liksom) :)

Kjedelig å betale så mye for noe som bare blir skuff....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...