Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Nå var det flere som ikke liker vann her. Fantastisk. Jeg trodde ikke det var mulig. Lar dere virkelig barna bestemme seg for å ikke like viktige ting? Jeg vet om en femåring som ikke liker fisk, ikke liker kjøtt, ikke liker grønnsaker, ikke liker poteter og ikke liker brødskiver. Han liker ostesmørbrød, pølser, nudler (ikke pasta selvfølgelig) og han liker stekte egg. Men bare hvis vi har ketchup. Selvfølgelig. En drøm å få som overnattingsgjest altså. Heldigvis drikker han vann, for melk er selvfølgelig hæslig. På mitt språk heter dette "foreldre som ødelegger barna sine." Anonymous poster hash: 0be36...93a
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 min elsde hater vann og vi har gjort oss beste helt siden han var liten og gi han vann,han vil ikke ha da og ikke i dag,jeg tvinger ikke i sønnen min noe han aboslutt ikke vil ha,men han er flink til og smake og spise forskjellige ting,han smaker alltid på maten før han sier han ikke liker,men han liker det meste Lillebror derimot er bare 8mnd enda,men elsker vann,kan drikke alt fra 100 til 250 ml daglig hver dag,og har spist det jeg har gitt til han til nå . folk må nesten gjøre det som er best for deres barn,fordi er jo foreldrene som kjenner barnet best
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Ungene mine kan la være å drikke vann, spise fisk, spise grønnsaker, drikke melk osv. Det kan de velge selv og jeg velger å ikke gi noe alternativ til det som blir tilbudt. Er de tørste så er det vann som står på menyen. Vil de ikke ha vann så serverer jeg ikke noe annet. På den måten har jeg fått unger som drikker vann, spiser både fisk og grønnsaker, som ikke er kresne og som ikke maser om usunne alternativer. Anonymous poster hash: 83375...fb8
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Sønnen vår likte ikke vann før, vi delte opp frukt og hadde i vannet i kjøleskapet, og kuttet ned på fruktmengden, etter en stund droppet vi det helt, da var det kun en rask ettersmak av pære, når den forsvant, merket han det nok ikke engang, for han drakk det fint uten tull Om de ikke viser interesse av en grønnsak/fisk, så starter jeg å vise de med stor iver hvor godt det er, hver gang har de spist og likt det de også.. Tror tanken på det nye er mer skremmende enn smaken. Men om vi kommer over noe de absolutt ikke finner godt, så har jeg ingen planer om å tvinge det i de, da får det heller være, men akter ikke lage 2 middager fordi ungene mine ikke vil spise den ene jeg lager. Spiser de ikke den, så får de stå over måltidet eller spise det de liker.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Nå var det flere som ikke liker vann her. Fantastisk. Jeg trodde ikke det var mulig. Lar dere virkelig barna bestemme seg for å ikke like viktige ting? Jeg vet om en femåring som ikke liker fisk, ikke liker kjøtt, ikke liker grønnsaker, ikke liker poteter og ikke liker brødskiver. Han liker ostesmørbrød, pølser, nudler (ikke pasta selvfølgelig) og han liker stekte egg. Men bare hvis vi har ketchup. Selvfølgelig. En drøm å få som overnattingsgjest altså. Heldigvis drikker han vann, for melk er selvfølgelig hæslig. På mitt språk heter dette "foreldre som ødelegger barna sine." Anonymous poster hash: 0be36...93a Ha-ha....... Anonymous poster hash: 542e9...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå