Gjest novembertretten Skrevet 28. september 2013 #26 Skrevet 28. september 2013 Simo duo er fantastisk god på alle måter Men hip og kul er den ikke. Har aldri kjørt meg fast, og babyen har det lunt og godt ned i der. Vindtrekket tåler regn også. Anonymous poster hash: 2ecc8...d5c Enig med deg, nesten! Jeg syntes den er veldig fin, jeg. Klassisk uten masse dill. Har hatt Simo kombi til mine to første og skal ha det nå også. Ser at flere her inne syntes den er tung, men selv om jeg ikke er en "tungvekter" med masse muskler har jeg aldri hatt problemer med å løfte den inn og ut av bilen. Elsker at baggen er så romslig, mine har sovet i bag-delen LENGE etter at andre har måttet skifte til sportsvogn fordi baggen har blitt for liten, og det er mye lunere i en bag. Jeg syntes også det er et stort pluss at den har 100% vanntett garanti. Flere sier andre merker er vanntette, men ingen andre har garantien.
Gjest meg&mini Skrevet 29. september 2013 #27 Skrevet 29. september 2013 Bugaboo Buffalo ! Har denne selv og jeg ELSKER alt ved den. Den er helt fantastisk på ulent terreng.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #28 Skrevet 29. september 2013 Jeg tror det er kun de som bare har hatt vogn med 4 hjul som hevder at vogner med 3 hjul er så ustødige etc. Jeg har gått mye tur i all slags vær og terreng med 3 hjuling (Mountain buggy) og junior har sovet ute i vind og snø. Uproblematisk! Suveren vogn. Hilsen fra hun som anbefalte MB og Terrain over :-)Anonymous poster hash: 41ee7...ea8 Da tror jeg ikke du bor på vestlandet å vet hva skikkelig vind er! Anonymous poster hash: a0bb7...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå