Liaes Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg er på rugedag 4 og har siden innsett tatt 1/4 dispril om dagen. Dere som har tatt dispril hvilke erfaringer har dere og hvilken dose har dere brukt?
mammadrøm Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg har ikke forsøkt dispril selv, men har vurdert å gjøre det ved neste forsøk. Har lest flere si det kan ha effekt. Spent på å lese om andres erfaringer i denne tråden:-)
Liaes Skrevet 29. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg har mistet to av de 3 siste innsettene mine, alle forøkene på 6mnd. Og på siste forsøket begynte jeg og spotte på rugedag 4, til tross for at jeg bar gravid på det forsøket. Mistet 6 uker på vei, SA. Så siden st.olavs var fast bestemt på og vente til jeg evt mister en gang til før de går for noen tiltak, begynte jeg med dispril.. Hehe.. Hvorfor har du lyst og ta dispril? Har du mistet før?
mammadrøm Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har ikke vært gravid før, så har ikke opplevd å miste selv. Leit å lese at du har mistet flere ganger etter innsett, og at st. Olavs vil vente enda en gang før evnt tiltak. Vet at klinikk Hausken gir blodfortynnende etter en SA. Krysser fingrene for at du lykkes neste gang:-) Grunnen til at jeg ville prøve det, er at jeg har lest at egget kan feste seg lettere ved dispril pga økt blodomløp i livmor. Det kan derfor gi effekt selv for oss som ikke har mistet. Men er veldig usikker på om jeg tør å gjøre dette, uten legens anbefaling... Når jeg Googler ivf dispril ser jeg at flere har forsøkt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå