Mnea Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hei alle dere. Jeg hadde uttak på tirsdag og satt inn igjen på torsdag. Men jeg har så veldig vondt i magen om natta? Så går det som regel over bare jeg står opp opp å får gått på do om mårra'n. Det er kramper som kommer å går. Kan vi får forstoppelse? Noen andre som har vært borti?
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg hadde ekstremt vondt etter uttak. Nå er ting mer ømt, men får mer vondt når jeg må på do. Så du er vel ikke alene, bare håper det går over ligger selv 1 dag foran deg i forhold til uttak og innsett.
Opp Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Jeg er også øm, hadde litt vondt under stimuleringen, merket det hver gang jeg satte meg ned etc. Under insett sa legen at det nok var eggstokkene som var litt forstørret. Fikk beskjed om at jeg ikke burde trene ( men gå tur var greit) til jeg ble bedre. Ble så og si borte et par dager etter insett. nå her det på en måte kommet tilbake igjen men på en litt annen måte, er mer konstant ømt, men ikke vondt. Vil tro det kanskje er disse eggsekkene som fylles m vann, har hørt det kan skje. Anbefaler deg å ta det m ro til du blir bedre. Masse lykke til m forsøket!
Mnea Skrevet 28. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2013 Tusen takk Greit å vite at det er flere som føler det sånn. Sliter å veldig med luft smerter opp i skulderen, samme smerter som jeg fikk da jeg tok ?lapraskopi? i magen. Det bør snart gå over, ellers tror jeg at det klikker for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå