Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 .. Kjøper dere MYE ullklær til babyen nå til vinteren? min baby har jo fått så mye fint av vanlig bomull, og det må han jo nesten bruke. Så jeg tenker å kjøpe litt til å bruke når vi skal være ute, men kommer til å bruke "vanlige" klær inne. Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: f6f5b...780
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Tenker det samme .ull ute .vanlige klær inne:-) Anonymous poster hash: ea838...deb
Fomle84 Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Kommer ikke til å handle sånn kjempe mye. Har fått litt.. Har handlet noen strønpebukser og kommer nok til å kjøpe et par bodyer i større størrelse. Har uansett ikke noe særlig større klær liggende. Men med eldste hadde jeg fått mye bomull så da brukte jeg bare det.
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Skal bli mykje påbytting om du skal bytte kvar gong de skal ut.. Vi har mykje fint bomullsklede etter første, og eg synes det er synd å la det ligge ubrukt. Så det blir ein del bruk av bomullstøy når babyen kjem også. Får prioritere ulla til dei suraste dagane. Går an å ha bomull som lag to med ull innerst også, det har ikkje same uheldige effekta på nokon som ligg i ei vogn som det har på aktive barn.
Frigga Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Vi fikk vår baby midt på svarteste kaldeste vinteren i år. Pliktoppfyllende mamma som jeg er hadde jeg kjøpt inn masse ull av alle slag. Viste seg etterhvert at denne babyen var varm som en Jøtul vedovn, han ville smeltet om vi hadde kledd han "etter boka". Mitt råd er å kjøpe bare litt ull, vent heller med storhandelen til du blir kjent med babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå