Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. september 2013 #26 Skrevet 28. september 2013 Jeg syns vel egentlig alle reklamene som går nå er teite og elendige.... Jeg liker reklame, type shelldama som gikk for noen ås siden... Men syns vel generelt reklamene er teite nå...
MammantilNurket Skrevet 28. september 2013 #27 Skrevet 28. september 2013 Jeg får skikkelig rykninger av melkereklamen der det paret lekeslåss og hun schmokker til ham i magen. HERREGUD SÅ ELENDIGE SKUESPILLERE!! Aaaaaahhhhh!!!! Er mange dustete reklamer, så kommer nok på flere etterhvert Jeg blir ganske provosert av den reklamen. Det finnes faktisk menn som utsettes for vold av sin partner. Dette er et svært tabubelagt tema som dessverre sjeldent diskuteres. Jeg synes denne reklamen faktisk bør fjernes. I tillegg kan vi jo forsøke å "snu" på rollene i finne. Hva hvis mannen hadde senger damen istedet?Utøvelse av vold har, slik jeg ser det, ingenting med styrke gjøre - snarere tvert i mot. Her har autostavingen gått bananas:*i finne = i stedet *hadde senger = hadde dengt
Tordensky Skrevet 28. september 2013 #28 Skrevet 28. september 2013 Hater den tacorømmemasemannen, og syns og at alle disse på rim (kanskje mest på radio) er fæle. Elsker jordan kitchen wipes for jeg kjenner igjen alle ungene i min egen :-) Torsken er litt morsom da :-)
sologsommer Skrevet 28. september 2013 #29 Skrevet 28. september 2013 Jeg får skikkelig rykninger av melkereklamen der det paret lekeslåss og hun schmokker til ham i magen. HERREGUD SÅ ELENDIGE SKUESPILLERE!! Aaaaaahhhhh!!!! Er mange dustete reklamer, så kommer nok på flere etterhvert Beklager, men den har jeg lært meg og elske I starten synes jeg den var Kjempe teit, men ni digger jeg når han står med ondt i magen....
PintSizedDictator Skrevet 28. september 2013 #30 Skrevet 28. september 2013 (endret) Reklamen for Lofoten fiskekaker. Kooooos med torsken. Haha den er jo bare morsom! Hold Torsken. *koooooose* Endret 28. september 2013 av Miip you!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #31 Skrevet 28. september 2013 Jeg hater XXL reklamene pga. det sinnssyke støynivået!! Den sangen der dreper meg og hjertet mitt litt for hver gang, så jeg har begynt å mute med en gang reklamene begynner for å slippe å få hjerteinfarkt. Handler ikke en dritt på XXL pga. reklamene. Anonymous poster hash: c4182...e62
klg,2 boys now:) Skrevet 28. september 2013 #32 Skrevet 28. september 2013 Rømme helt klart.rømme til tacoen..åååå nesten så jeg ikke greier og spise taco pga.har ihvertfall ikke kjøpt den rømmen
Gjest Skrevet 28. september 2013 #33 Skrevet 28. september 2013 De derre JIF reklamene... hvor idioten av en mann tar vårrengjøringen på under en 1/2 time. Jaha... bor i ett kott kanskje? Eller han som disser mora si, at hu ikke kan vaske etter ungene som søler blåbær ved pannekakespising! OG sist men ikke minst, den som kommer hvert øyeblikk, hu dama som sniker seg ned til juletreet og åpner den dildo mens hu ser såååå lykkelig ut med mannen. Gjesp!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. september 2013 #34 Skrevet 28. september 2013 "Vita hjertego freeeeesj kan erstatte vanlig rømme og creme freeeeesj"" spy...
Mamma_til_2 Skrevet 28. september 2013 #35 Skrevet 28. september 2013 Reklamen for Lofoten fiskekaker. Kooooos med torsken. nei de er jo best kommer til og vinne gullfisken i år
Musemorbr / Skrevet 28. september 2013 #36 Skrevet 28. september 2013 Q-rømme til taco irriterer meg, siden de påpeker at det er helt vanlig rømme. Det er ikke det mer når de tilsetter gummi. Desuten smaker den ikke noe godt.
Gjest mphs Skrevet 28. september 2013 #37 Skrevet 28. september 2013 Reklamen for Lofoten fiskekaker. Kooooos med torsken. Den er jo helt KONGE
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #38 Skrevet 28. september 2013 Hele tarmsystemet mitt slår krøll på seg når han der masete rømme mannen kommer på tv hiver meg over fjernkontrollen hver gang. Grusomt ! Anonymous poster hash: 83760...b67
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 28. september 2013 #39 Skrevet 28. september 2013 Vitapro reklamen med Håvard Bakke... Håvard Håvard Håvard... du skuffer meg ....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #40 Skrevet 28. september 2013 Vitapro reklamen med Håvard Bakke... Håvard Håvard Håvard... du skuffer meg .... Men Håvard er så deeeeeeiliiiiiiig så han er tilgitt! Smask,siklesiklesikle.... Pelle! <3 Anonymous poster hash: 174fd...a02
Superdolly Skrevet 28. september 2013 #41 Skrevet 28. september 2013 Zalando er aller verst. Rømme på flaske kommer også høyt opp på verstinglisten. Og så den for Big One American Diner eller hva det nå heter. "Få vekk han amerikaneren 'a!" Urk. *Ser for mye på tv*
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 29. september 2013 #42 Skrevet 29. september 2013 Vitapro reklamen med Håvard Bakke... Håvard Håvard Håvard... du skuffer meg .... Men Håvard er så deeeeeeiliiiiiiig så han er tilgitt! Smask,siklesiklesikle.... Pelle! <3 Anonymous poster hash: 174fd...a02 Ooh yess Håvard er sukkertøy Kjempeskuff å se han i den reklamen
CaptainHindsight Skrevet 29. september 2013 #43 Skrevet 29. september 2013 Djuice (?) Der hvor de danser. Et eller annet med den gjør at jeg blir rasende. Melkereklamen hvor hun dama slår mannen i magen. Den hadde aldri blitt tolerert andre veien, så hvorfor er det så greit siden det er ei dame?? På toppen av det hele har han en latter som gjør at det klør i tennene mine. Zalando-reklamene er grusomme. Klorin-reklamen hvor det lekes og spises på do. ANGST! GRØSS! SKRIK!
crème brulèe Skrevet 30. september 2013 #44 Skrevet 30. september 2013 jeg er bare så utrolig takknemlig for at de passer på å sende litt tv-programmer mellom reklamene..! selv om disse stort sett består av repriser, amerikanske sitcoms som kan dateres tilbake til 80-tallet (ALF!) og nyhetssendinger med sporten og været som inneholder det samme gjennom dagen..=( godt vi bare betaler rundt en tusenlapp i måneden for all denne herligheten.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #45 Skrevet 30. september 2013 Den for et dovaskemiddel, der ungen leker med en bil på doringen, og mora legger fra seg eplet sitt på doringen og SPISER det etterpå!!! Fordi doen er så ren! ÆSJ, det er den kvalmeste reklamen noensinne... Enig! Får brekninger av den! Anonymous poster hash: 95496...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå