Gå til innhold

Teiteste reklamen på tv om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange av dem, hvem synes du er verst?

Anonymous poster hash: ec730...d7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke teiteste men er ganske lei av de "you're unbeliveableeeee!!!" snuttene til Cubus

Anonymous poster hash: 3b2b8...6e3
Skrevet

Alt med snakkende dokker og tegneseriefigurer. 

Anonymous poster hash: 03b81...b59
Skrevet

Jeg kommer ikke over hvor teite zalando reklamene er.

Skrevet

Smash reklamen.

Anonymous poster hash: ec730...d7b
Skrevet

Jeg får så vondt i rockehjertet mitt når de bruker easy listening-versjon av Billi Idol *sukk* sin "Dancing with my self" i en reklame for Pepsi Max :(

Skrevet

Jeg reagere på at de bruker "polerte" rockesanger i reklamer...

F.eks Libero "With your feet in the air, and your head on the ground.." FY SKAM! jeg elsker originalen, hvis du ikke har hørt den, så sjekk den ut:

http://www.youtube.com/watch?v=qrdpliMfoAM.. Ikke akkurat bleieskiftemusikk...

Og wtf har Billy Idols gamle 80-talls hit "Mony Mony" med Kappahl (eller Cubus, husker ikke) å gjøre???

http://www.youtube.com/watch?v=sYYAv-QW38Q

MEN, det ALLER jævligste er når de bruker animerte dyr for å selge helt urelaterte produkter til mennesker - type ekorn i Arla Appetina, den ugle-greia nå for en bil, og bever for tannkrem etc.....

OG Zalando har ekstremt bedritne reklamer - har handlet en del derfra, men etter den derre med menn som kremter tror jeg at jeg boikotter!

Skrevet

Den verste akkurat nå er nok Montèr sin.... Julemusikk og juletrær i september :/

Anonymous poster hash: 8278d...c2a
Skrevet

Jeg haaaater han der idioten med munndiarè i reklamen for rømme på flaske!!!

"Det ER smart å ikke søle..."

Ellers enig med alle over.

Anonymous poster hash: 174fd...a02

Skrevet

ALLE reklamene kan bare drite og dra! :D

Anonymous poster hash: 3db8d...f27
Skrevet

Ser for lite på "live" tv. Kjente ikkje igjen en eneste reklame som er nevnt her. :)

Skrevet

Den der med de barna som snakker som voksne. Et eller annet fiskeprodukt. "Dette kommer barna også til å like." *Verdens falskeste haha-latter.* Den er bare elendig.

Skrevet

Den verste akkurat nå er nok Montèr sin.... Julemusikk og juletrær i september :/

Nei. Den gjør meg glad! :)

Skrevet

Lyden av Norge-reklamen med familien Johnsen som liksom har det så skrekkelig travelt på morgenen. Jeg blir stressa av å se den.. Og hva er greia med at mannen knuser et glass, også må kona snu seg å hjelpe til med å rydde opp? Må man være to stykker for å rydde opp et knust glass? Blææh! Kjenner blodtrykket stiger bare jeg skriver om reklamen her.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg får skikkelig rykninger av melkereklamen der det paret lekeslåss og hun schmokker til ham i magen. HERREGUD SÅ ELENDIGE SKUESPILLERE!! Aaaaaahhhhh!!!!

;)

Er mange dustete reklamer, så kommer nok på flere etterhvert ;)

Skrevet

Reklamen for Lofoten fiskekaker. Kooooos med torsken.

Skrevet

Jeg er enig i at den der fuglen som reklamerer for en bil MÅ være en av de værste!!!

Skrevet

Torsken er genial!!

Anonymous poster hash: c8714...5b4

Skrevet

Enig

Skrevet

Reklamen for Lofoten fiskekaker. Kooooos med torsken.

HAHA, den er jo vittig! :D:D

Anonymous poster hash: 31258...94b

Skrevet

Libero reklamen!!

La hvert bleieskift være fylt med kjærlighet, eller noe sånn piss :(

Her er bleieskift synonymt med brytekamp hvor det altfor ofte er snuppa som går av med seieren - jeg kan jo ikke holde henne så fast at hun får blåmerker heller *grrr*

Og One Call er også sååå teite.

Zalando.

Han lettrømmefyren - den har jeg faktisk aldri hørt ferdig, jeg klarer den bare ikke.

Skrevet

Den for et dovaskemiddel, der ungen leker med en bil på doringen, og mora legger fra seg eplet sitt på doringen og SPISER det etterpå!!! Fordi doen er så ren! ÆSJ, det er den kvalmeste reklamen noensinne...

Skrevet

Zalando og Djuice reklamene gir meg mare, spesielt Djuice, skjønner virkelig ikke hva de har tenkt med!

Skrevet

Jeg får skikkelig rykninger av melkereklamen der det paret lekeslåss og hun schmokker til ham i magen. HERREGUD SÅ ELENDIGE SKUESPILLERE!! Aaaaaahhhhh!!!!

;)

Er mange dustete reklamer, så kommer nok på flere etterhvert ;)

Jeg blir ganske provosert av den reklamen. Det finnes faktisk menn som utsettes for vold av sin partner. Dette er et svært tabubelagt tema som dessverre sjeldent diskuteres. Jeg synes denne reklamen faktisk bør fjernes. I tillegg kan vi jo forsøke å "snu" på rollene i finne. Hva hvis mannen hadde senger damen istedet?

Utøvelse av vold har, slik jeg ser det, ingenting med styrke gjøre - snarere tvert i mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...