Gladmor30 Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Herlighet, er i uke 25 og er så overrasket over hvor mye sparkene i magen har tatt seg opp iløpet av få dager. Skikkelige powerkick som gjør at jeg skvetter til noen ganger! Hvordan er d hos dere andre?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Slik var det her også, og det er slik enda i uke 31. Er redd for å få den store babyen siden den føles stor å sterk ut, samtidig tenker jeg at om den hadde vært skikkelig stor hadde den ikke hatt plass til å være så gal inni der..? :-O Anonymous poster hash: ba53e...821
Gjest usababy Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Her også. Er 23 uker må, og jentene er skikkelig viltre. De er veldig aktive, trodde det var gutter som var så aktive jeg, men kanskje de trigger hverandre ved å slå og sparke mot hverandre.?
HH80 Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Er i uke 27 her og den siste uken har livet i magen tatt seg opp enormt : )) Jeg skvetter stadig og magen hopper opp og ned...har morkake på fremsiden men nå er lillebror så stor at det kjennes veldig godt gjennom den : )) Er perioder det er heeeeelt stille inne i magen også, men kjenner live mange ganger i løpet av en dag !!! Det er bare så gøy : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå