Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg har nok pådratt meg en betennelse i den ene skulderen og armen. Det gjør jæææævlig vondt. Nå vet jeg jo at ibux er hardt for en liten mage på 4 mnd men vil spørre dere om råd. Lillegutt spiser siste måltidet for dagen 21.30. Så sover han uavbrutt hele natten gjennom å spiser ikke før 7 - 7.30 morgenen etter. Tror dere det er greit å ta et par ibux etter att lillegutt har spist siste måltidet for kvelden? Jeg har så lyst å sove litt bedre i natt enn de siste nettene. Anonymous poster hash: f6955...5ca
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Jeg fikk ibux på barsel.. Så det vil jeg tro du trygt kan ta mens du ammer Anonymous poster hash: 0d7f6...76a
tingeling1234 Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Dette står i felleskatalogen om ibux og amming: Amming: Konsentrasjonen i morsmelk er ca. 1% av serumkonsentrasjonen. Det er lite sannsynlig at barn som ammes blir påvirket. du kan trygt ta ibux selv om du ammer, det er når man er gravid man skal unngå ibux;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå