Gå til innhold

Blødninger i forbindelse med fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blødde nesten 2 liter blod rett etter at barnet mitt ble født og unngikk såvidt operasjon, men måtte ha blodoverføring. Dette påvirket ikke formen min etterpå.

Hvis jeg blir gravid igjen, kan jeg føde normalt, eller vil de kreve keisersnitt pga den blødningen? Noen dom vet?

Anonymous poster hash: cad17...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil ikke kreve ks, men vil nok passe ekstra godt på deg og se etter at livmor trekker seg godt sammen. Vet du om du blødde pga at morkaka satt fast, om det var morkakerester eller om ikke livmora trakk seg sammen?

Skrevet

Jeg blødde masse 1.gang, ekstra mye pga morkakerester som ikke kom ut selv, fødsel nr 2 var veldig grei, de tok nok en del forhåndsregler og null problem m morkake, men blødde ganske mye alikevel.

Anonymous poster hash: 72211...3ae
Skrevet

Jeg blødde tre liter blod første gang. Etter andre fødsel blødde jeg bare litt og det var også vaginal fødsel. Ingen problem med andre ord, selv om jeg var veldig nervøs for at det samme skulle gjenta seg (narkose, operasjon osv).

Anonymous poster hash: 809c2...72c

Skrevet

Det bar godt å høre at jeg antagelig kan ha en normal fødsel. Jeg blødde fordi livmoren ikke trakk seg sammen fort nok, moralen løsnet og kom ut i sin helhet.

Skrevet

Det bar godt å høre at jeg antagelig kan ha en normal fødsel. Jeg blødde fordi livmoren ikke trakk seg sammen fort nok, moralen løsnet og kom ut i sin helhet.

Det er visst ingen automatikk i at dette med blødninger pga morkake skal gjenta seg. Nettopp slik blødninger hadde jeg med nr en, men ikke med nr to. Spurte mye om det da nr to var i magen men de kunne ikke si noe om hvorvidt det skulle skje igjen.

Hilsen meg som mistet tre liter

Anonymous poster hash: 809c2...72c

Skrevet

Blødde så mye at det kunne gått galt men de vil ikke påtvinge el anbefake ks ved neste fødsel med mindre jeg ber om det pga av frykt for fødselen , da får jeg ks. men vil helst ikke ta ks. Blødningsfaren øker jo som sagt ved ks .

Anonymous poster hash: 43cbb...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...