Gå til innhold

Dagens elsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker elskliste!

Tross en trist uke, småglimtene lagres:

- vesla, med vannskrekk, torde å dyppe ansiktet i vann på sin første svømmetime!

- eldste har lært undulaten å komme på skuldra hennes når hun plystrer etter den :)

- mannen hadde med sushi hjem til meg på fredag

- en dame jeg ikke kjente gav meg kompliment for håret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snille barn

Snill hund

Flink mann

Svigermors Tropisk aroma!!!

Skrevet

Kveldens:

- Ungene sover (for hvor lenge aner jeg dog ikke, men det nytes så lenge man kan!)

- Kveldskosen, hjemmelaget bærgele med nesten ingen kalorier, samt litt lett-is til, pluss en halv banan med 10 gram smeltet 86% sjokolade er fortært. Og dæven, det var godt! :)

Skrevet

Snille barn

Snill hund

Flink mann

Svigermors Tropisk aroma!!!

Jeg elsker tropisk aroma. Takk for påminnelse om at jeg må bake det igjen snart!

Skrevet

Velkommen til Oslo mama foodie :)

Si fra hvis du vil ta et glass vin/kaffe/øl!.

Det er ikke lysten det står på! Er på kurs i to dager og det går i ett. Får ikke ti til å hilse på familien engang. Men jeg skal varme meg på invitasjonen din og huske den neste gang jeg skal nedover :)

Skrevet

Det er ikke lysten det står på! Er på kurs i to dager og det går i ett. Får ikke ti til å hilse på familien engang. Men jeg skal varme meg på invitasjonen din og huske den neste gang jeg skal nedover :)

Gjør det :)

Har plass og vin ;)

Skrevet

Gjør det :)

Har plass og vin ;)

Gler mæ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...