bIomstre Skrevet 29. september 2013 #26 Skrevet 29. september 2013 Elsker elskliste! Tross en trist uke, småglimtene lagres: - vesla, med vannskrekk, torde å dyppe ansiktet i vann på sin første svømmetime! - eldste har lært undulaten å komme på skuldra hennes når hun plystrer etter den - mannen hadde med sushi hjem til meg på fredag - en dame jeg ikke kjente gav meg kompliment for håret
Ugl@ ruger... Skrevet 29. september 2013 #27 Skrevet 29. september 2013 Snille barn Snill hund Flink mann Svigermors Tropisk aroma!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. september 2013 #28 Skrevet 29. september 2013 Kveldens: - Ungene sover (for hvor lenge aner jeg dog ikke, men det nytes så lenge man kan!) - Kveldskosen, hjemmelaget bærgele med nesten ingen kalorier, samt litt lett-is til, pluss en halv banan med 10 gram smeltet 86% sjokolade er fortært. Og dæven, det var godt!
Gjest Kira Skrevet 29. september 2013 #29 Skrevet 29. september 2013 Snille barn Snill hund Flink mann Svigermors Tropisk aroma!!! Jeg elsker tropisk aroma. Takk for påminnelse om at jeg må bake det igjen snart!
bIomstre Skrevet 29. september 2013 #30 Skrevet 29. september 2013 Snille barn Snill hund Flink mann Svigermors Tropisk aroma!!! Jeg elsker tropisk aroma. Takk for påminnelse om at jeg må bake det igjen snart! Thihi, jeg måtte da gågle herligheten, og fant denne søte oppskriften: http://1.bp.blogspot.com/-sZmd6GQWvjc/UJGo3GPU6vI/AAAAAAAARtc/IhiKF-KN3l4/s1600/t1.JPG Likte en tanke salt!
ms.Pond Skrevet 29. september 2013 #31 Skrevet 29. september 2013 Velkommen til Oslo mama foodie Si fra hvis du vil ta et glass vin/kaffe/øl!. Det er ikke lysten det står på! Er på kurs i to dager og det går i ett. Får ikke ti til å hilse på familien engang. Men jeg skal varme meg på invitasjonen din og huske den neste gang jeg skal nedover
frk Nilsen Skrevet 29. september 2013 #32 Skrevet 29. september 2013 Velkommen til Oslo mama foodie Si fra hvis du vil ta et glass vin/kaffe/øl!. Det er ikke lysten det står på! Er på kurs i to dager og det går i ett. Får ikke ti til å hilse på familien engang. Men jeg skal varme meg på invitasjonen din og huske den neste gang jeg skal nedover Gjør det Har plass og vin
ms.Pond Skrevet 29. september 2013 #33 Skrevet 29. september 2013 Velkommen til Oslo mama foodie Si fra hvis du vil ta et glass vin/kaffe/øl!. Det er ikke lysten det står på! Er på kurs i to dager og det går i ett. Får ikke ti til å hilse på familien engang. Men jeg skal varme meg på invitasjonen din og huske den neste gang jeg skal nedover Gjør det Har plass og vin Gler mæ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå