Gå til innhold

Dagens elsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strålende sol

Rim på bakken

Vakre vårfarger

Rolig dag på jobb fordi mange dro tidlig hjem grunnet høstferien

To søte små med røde roser i kinnene

Og sist, men ikke minst, det er FREDAG!

God helg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolefredag

Kake på jobb

Stille på jobb

Jobbe lenge for å få tatt etterlengtet kontorarbeid, har besøk av mamma så hun hentet barna og har fikset pizzadeigen ;)

Rødvin i kveld

Nydelig høstvær

Skrevet

Du er så flink som har på deg kjole hver fredag. Og de jeg har sett på Instagram er utrolig kule! Flere burde hatt det som en tradisjon :)

Skrevet

Det er vel egentlig de kjolene jeg har, så jeg rullerer :P Må få kjøpt meg noen nye. Drømmer om kjoler fra Mette Møller og fra 7 himmel i Stavanger

Skrevet

Jeg er så dårlig på å bruke kjoler, eneste gangen jeg trivdes med det var de gangene jeg var gravid. Men har fått med meg at Mette Møller har mye fint.

Skrevet

Liker skjortekjoler, greie å bruke på jobb :) Kan jo ikke ha alt for prangende i kantina heller. Må passe med et forkle og ballerinasko, høye hæler er på til og fra jobben. 

Skrevet

Elsk;

- Hadde finfin forening med tidligere kolleger igår, og hygger meg enda med den opplevelsen. :)

- Det er helg og mannen trenger ikke dra på jobb. 

- Minien som er så varm om deilig inntil meg når han ammes i søvn- og han sover enda.

- Det har vært sol i hele dag

- En fireåring som hadde laget kjærlighetsbrev til lillebroren sin idag <3

- Jeg har gått ned halvannen kilo denne uken. :P

Utover det; hvis du trenger nye kjoler, Nilsen, så er det jo bare å ta en tur hitover, så er jeg med på shopping på begge steder. "Hotellrom" står klart! :)

Skrevet

Skal allerede til regionen i november ;) Skal til ei venninne som bor på Bryne. 

Men hey, jeg digger Stavanger så en tur ekstra spiller ingen rolle ;) 

Skrevet

Mer elsk.... 

Rødvin i glasset, mannen kjører mamma hjem og tapasen er straks klar! 

Jeg har huset alene i ca 30 min :D

Skrevet

Skal allerede til regionen i november ;) Skal til ei venninne som bor på Bryne. 

Men hey, jeg digger Stavanger så en tur ekstra spiller ingen rolle ;)

Bryne? Jammen, det er jo 5 min unna meg!;)

Lyst på et lite treff? :)

Skrevet

Ja, gjerne :)

Men spørs om jeg rekker det, det er venninne-treff. Vi er en gjeng som bor spredt utover i landet som møtes ca 2 ganger i året. 

Skrevet

Men spørs om jeg rekker det, det er venninne-treff. Vi er en gjeng som bor spredt utover i landet som møtes ca 2 ganger i året. 

Skjønner den- venninner går først. ;)

Men du får gi beskjed om du har et ledig øyeblikk da. :)

Skrevet

Skjønner den- venninner går først. ;)

Men du får gi beskjed om du har et ledig øyeblikk da. :)

Selvsagt!! 

Skrevet

Kan ikke annet enn å være fornøyd:

Nye dekk på bilen

Alt fikset før eu-kontroll

Masse lys på bilen :D

Klar for vinter nå :)1239963_10151907664417534_1063408469_n_z

Skrevet

Kan ikke annet enn å være fornøyd:

Nye dekk på bilen

Alt fikset før eu-kontroll

Masse lys på bilen :D

Klar for vinter nå :)1239963_10151907664417534_1063408469_n_z

Du må bo på landet? ;) Og der det er masse snø?

Her består "gjøre klar til vinteren" å legge en ekstra paraply i bilen. :P

Skrevet

Hehe, vi bor på landet ja :D I fjor hadde vi vel 3 meter snø på det værste...

Og de er ikke alltid flinke til å brøyte heller :P

Skrevet

Elsk:

* Ryddet meg ut fra kontoret i går, skrev alle beskjeder og overlappet informasjon

* Det føles helt riktig å bytte jobb etter 10 år i samme bransje

* Jeg er på storbytur helt alene og stortrives i eget selskap

* Gjengen min hjemme klarer seg helt fint uten meg og jeg klarer meg enda bedre uten dem

* Tenåringen er rapportert hjemkommet etter en natt i skogen med "seek and find"

Og så vil jeg gjerne til syvende himmel og kjøpe kjole. Hadde en utrolig fin som ble for stor for et par år siden og jeg savner den!

Skrevet

Elsk:

* Ryddet meg ut fra kontoret i går, skrev alle beskjeder og overlappet informasjon

* Det føles helt riktig å bytte jobb etter 10 år i samme bransje

* Jeg er på storbytur helt alene og stortrives i eget selskap

* Gjengen min hjemme klarer seg helt fint uten meg og jeg klarer meg enda bedre uten dem

* Tenåringen er rapportert hjemkommet etter en natt i skogen med "seek and find"

Og så vil jeg gjerne til syvende himmel og kjøpe kjole. Hadde en utrolig fin som ble for stor for et par år siden og jeg savner den!

Oi, så spennende og skummelt! Visste ikke at du byttet bransje også, men det er morsomt å høre når folk velger å tenke litt utenfor boksen og gjøre noe nytt.

Skrevet

Elsk:

- Å sitte på verandaen på hytta, og se ned på vannet og alle de fine høstfargene.

- Jeg har fått ryddet i alle potter og krukker, og urtehagen min er klar for vinteren.

- Jeg har fra neste uke ingen jobb mer, og kan bruke et helt år sammen med lille bølle. ( ok, det er litt skummelt også... )

- Jeg har et helt år på å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor! :P

Skrevet (endret)

Oi, så spennende og skummelt! Visste ikke at du byttet bransje også, men det er morsomt å høre når folk velger å tenke litt utenfor boksen og gjøre noe nytt.

Er nok ikke utenfor boksen altså, vil være å skryte på meg noe som ikke stemmer hvis jeg sier det. Har på sett og vis vært mer utenfor boksen frem til nå. Skal i gang med noe midt i smørøyet for utdanningen.

Endret av Iiiiik
Skrevet

Å våkne en halvtime før lillegutt på 14 mnd våkner. Ligge å høre på smålydene han lager når han våkner. Gå å hente han fra senga. Løfte opp en varm og kosete liten tass. rolig kosemorgen med verdens vakreste blideste gutt. Gleden han viser når han får varm melk på flaska. Frokost sammen ved kjøkkenbordet. Mammahjertet som nesten sprekker av kjærlighet til denne lille skapningen.

Skrevet

- bitteliten som la seg før åtte og gir mammaen noen velfortjente timer i sofaen

- to litt større som koser seg glugg i hjel på helgeferie hos farmor

- mann som koser seg på velfortjent guttetur med kompiser et sted uten strøm og mobildekning

- nyinnkjøpte billetter til festligheter neste helg, for første gang på leeeeeeenge

- baby som tar flaske og lar seg legge av pappaen

Skrevet

Hurra for nye ansikt og mer liv på krangle. Dette kan man like :)

Skrevet (endret)

Elsk: 

- Endelig helg! I ca fem timer. Nytes med et glass rødt tett opptil sengetid. 

- Verdens beste mann som sørger for at jeg føler meg elsket selv på de tyngste dagene

- Jobbtur til hovedstaden i morgen :) Har lengtet litt etter min gamle, gode tigerstad

- Verdens beste junior som får mamma til å føle seg glad selv om dagen er dum :)

- Min nye tupperwaregryte som lager fantastisk lam i stekeovnen mens jeg er på jobb, noe som gjør at jeg får skryt for å være et knakende godt husmoremne (hihi)

Hat: 

- Uopplagt

- Så altfor mange tanker om dagen

- Så altfor mange tanker om natten (derav nr 1)

Endret av mama foodie
Skrevet

Velkommen til Oslo mama foodie :)

Si fra hvis du vil ta et glass vin/kaffe/øl!

Dagens elsk

Harrytur med masse godis fra systembolaget 

sløve i sofaen med Dr.who og vin

Hat

Kø og alt for mange folk på matbutikken, høstferie og svinesund......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...