Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Har en gutt med atopisk eksem. Pleier å kjøpe Hust & Claire ull/bomull til han, men nå er de utsolgt på nettet i hans størrelse. Noen som har prøvd andre merker i ull/bomull som de synes er bra? Er jo lett for at det blir klamt og kaldt når det er bomull innerst. Anonymous poster hash: 51cfc...2ce
Edelweis Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 her har bare barn hatt det merket i butikken i allefall. ellrs kan du prøve google, så kanskje det dukker opp noen sider du ikke har sett på? =)
☆☆☆ Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 (endret) Om han toler ull med syntetinnside ville eg brukt devold active. Ellers har dei h&c på bare barn. Name it har også noko ull/bomull. Når det er sagt, mi erfaring er at ull/bomull funkar som eit tjukkare bomullsplagg, ikkje meir. Endret 27. september 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Min gutt med atopisk eksen tåler disse: http://beibibeibi.no.24nb2.srv.ip.no/produkt/troye/langermet-troye-i-ullsilke-895201 Ull/silke blanding. Det er det eneste jeg kan bruke, og blir jo ikke kaldt som ull/bomull. Anonymous poster hash: 0d7ba...527
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Takk for tipsene! Da skal jeg prøve devold activ og ull/silke-blanding denne vinteren :-) Hi... Anonymous poster hash: 51cfc...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå