pip pip Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 På denne tiden om 1 mnd er jeg gift:) Jeg gleder meg så utrolig. Til å ta på meg min fantastiske kjole, si ja til min kjære og feire med våre familier. Og mest av alt - å være gift og resten av vårt liv. 5 år siden trodde jeg aldri det kom til å bli min tur. Like etterpå møtte jeg denne fantastisk mannen og nå har vi en fabelaktig og nydelig datter. Iiiiiiih 1 mnd igjen woohoo
pip pip Skrevet 27. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2013 Takk Det skal jeg virkelig!
Monajenten Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Gratulerer, så spennende Du har en fin dag i møte
MammantilNurket Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Gratulerer så mye Dagen går så fort! Nyt den i fulle drag og ta masse bilder.
Nichotine Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Åååh, kos deg!! Nyt det! Og gratulerer når dagen kommer. :-)
Musemorbr / Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Så herlig! Har du fått alt på plass av det som må planlegges da?
Sokkedyret Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Gratulerer så mye!! Nyt dagen og slapp av! Det er så utrolig gøy å gifte seg! =D For ikke å snakke om å være gift =) Fantastisk!!
pip pip Skrevet 27. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2013 Så herlig! Har du fått alt på plass av det som må planlegges da? Og hvilken kjole ble det? Ja det begynner å falle på plass nå. Synes egentlig alt falt ganske greit på plass. Fant jo selvfølgelig ut at jeg skulle lage bordkort selv;) Så nå er jeg snart ferdig - etter å ha heklet 78 roser - sydd sammen med perler og klippet ut resten som skal være på. Godt jeg har mye tid Det ble en Pronovias Alcanar kjole Den er hos skredderen nå for å syes inn. Er helt forelsket i kjolen min. Skal ha et belte med sølvpynt foran og stor sløyfe bak https://www.google.no/search?q=pronovias+alcanar&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=45lFUq6HJKfx4QSEiIDQCQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667&dpr=1
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 ÅÅÅ, nyyyt dagen din. Jeg giftet meg for en mnd siden og det var en helt fantastisk dag. Jeg skulle gjerne gjort det igjen og igjen. Men med samme mann selvsagt. Lykke til! Anonymous poster hash: caa2c...0cb
MammantilNurket Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Fine-fine kjolen :-) Får lyst til å gifte meg igjen jeg nå.
Monajenten Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Så herlig! Har du fått alt på plass av det som må planlegges da? Og hvilken kjole ble det? Ja det begynner å falle på plass nå. Synes egentlig alt falt ganske greit på plass. Fant jo selvfølgelig ut at jeg skulle lage bordkort selv;) Så nå er jeg snart ferdig - etter å ha heklet 78 roser - sydd sammen med perler og klippet ut resten som skal være på. Godt jeg har mye tid Det ble en Pronovias Alcanar kjole Den er hos skredderen nå for å syes inn. Er helt forelsket i kjolen min. Skal ha et belte med sølvpynt foran og stor sløyfe bak https://www.google.no/search?q=pronovias+alcanar&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=45lFUq6HJKfx4QSEiIDQCQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667&dpr=1 Åh den var nydelig! Giftet meg selv i en Pronoviaskjole og elsker den
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2013 #17 Skrevet 27. september 2013 Åhh så gøy!! Giftet meg selv i sommer og det er absolutt en av de aller beste dagene i mitt liv Kos deg og nyt dagen til fulle, den er over før du aner det Gratulerer så masse og!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #19 Skrevet 27. september 2013 For en nydelig kjole!! Gratulerer til dere begge, og all hell og lykke i livet fremover <3 Anonymous poster hash: 207a0...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå