Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #26 Skrevet 27. september 2013 Gresk salat. Beste jeg vet! Anonymous poster hash: 9a8e7...860
MammantilNurket Skrevet 27. september 2013 #27 Skrevet 27. september 2013 Smådjevlene freser rundt på skruskøyter i helvete ... Undertegnede har gitt etter for påtrykk fra Nurkets Pappa: I kveld blir det taco (!!!) i heimen: salsa, guacamole og krydderblanding er hjemmelaget, lefsene er valgt med omhu og det brukes karbonadedeig+masse grønt. Vurderer å ha en Margarita klar til Kjæresten når han kommer hjem også. Hariba! Ò le!
LilleBjella Skrevet 27. september 2013 #28 Skrevet 27. september 2013 (endret) Jeg er hjemme alene hele helgen (dvs. jeg og minsten), og skal slå på stortromma med indrefilet av kalv til 550 kr. kg . Skal ha jordskokkpuré, og en "salat" av babyspinat, kantareller, pinjekjerner, chevre og rødløk. Litt soppsaus. Hadde vært digg med et deilig glass rødvin, men gidder ikke sprette en flaske siden jeg er alene. Et par biter Freia Premium mørk sjokolade med karamell, dersom jeg orker etterpå Samme meny i morgen,for enkelthetens skyld. Endret 27. september 2013 av LilleElla
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #29 Skrevet 27. september 2013 Jeg er hjemme alene hele helgen (dvs. jeg og minsten), og skal slå på stortromma med indrefilet av kalv til 550 kr. kg . Skal ha jordskokkpuré, og en "salat" av babyspinat, kantareller, pinjekjerner, chevre og rødløk. Litt soppsaus. Hadde vært digg med et deilig glass rødvin, men gidder ikke sprette en flaske siden jeg er alene. Et par biter Freia Premium mørk sjokolade med karamell, dersom jeg orker etterpå Samme meny i morgen,for enkelthetens skyld. Jøss, jeg er imponert! Om jeg har en ettermiddag/kveld alene gidder jeg ihvertfall ikke bruke den foran komfyren, der står jeg visst nok synes jeg Så jeg hadde laget noe enkelt som et speilegg eller noe sånt tror jeg... Anonymous poster hash: ec501...4b5
Meg og alle gutta Skrevet 27. september 2013 #30 Skrevet 27. september 2013 Hjemmelagde greske kjøttboller, tzatziki, gresk salat og ovnsstekte poteter med olivenolje, hvitløk, urter og salt og pepper blir det her..
LilleBjella Skrevet 27. september 2013 #31 Skrevet 27. september 2013 Jeg er hjemme alene hele helgen (dvs. jeg og minsten), og skal slå på stortromma med indrefilet av kalv til 550 kr. kg . Skal ha jordskokkpuré, og en "salat" av babyspinat, kantareller, pinjekjerner, chevre og rødløk. Litt soppsaus. Hadde vært digg med et deilig glass rødvin, men gidder ikke sprette en flaske siden jeg er alene. Et par biter Freia Premium mørk sjokolade med karamell, dersom jeg orker etterpå Samme meny i morgen,for enkelthetens skyld. Jøss, jeg er imponert! Om jeg har en ettermiddag/kveld alene gidder jeg ihvertfall ikke bruke den foran komfyren, der står jeg visst nok synes jeg Så jeg hadde laget noe enkelt som et speilegg eller noe sånt tror jeg... Anonymous poster hash: ec501...4b5 Ja, det pleier å bli en pitapizza eller smågodt til middag når jeg er alene hjemme. Så imponerer meg selv også....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #33 Skrevet 27. september 2013 I dag blir det biff med fløtegratinerte poteter, hjemmelaget campinjong saus, broccoli og bakte tomater fylt med bacon og løk. Hadde vært godt med en kald corona til, men jeg ammer så mannen skal få ha dem i fred... Anonymous poster hash: 0cc18...10e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #35 Skrevet 27. september 2013 Andebryst med annapotet, søtpotetpurè, sopp og appelsinsaus. Ripassovin og eplepai til dessert. Nom nommi!Anonymous poster hash: 9d0fd...e66 Ooo, nam Anonymous poster hash: d4f00...640
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #36 Skrevet 27. september 2013 Jeg bryr meg ikke om hva vi skal spise i dag...for i dag skal jeg ta med en etterlengtet og kald ØL!! Baby på syv mnd som ENDELIG sover lengere enn en time av gangen, og klarer seg uten puppen noen timer etter han har lagt seg! Åh som jeg gleder meg Anonymous poster hash: d4f00...640
skjotta Skrevet 27. september 2013 #37 Skrevet 27. september 2013 Pitabrød med salat, mais, kjøttdeig, valgfri dressing og ost!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. september 2013 #38 Skrevet 27. september 2013 Alene med ungene, så det ble pizza på polarbrød, etter tips herifra. Nauta lettvint og veldig enkelt. I morgen blir det hjemmelaga lasagne med hvitløksbaguetter og salat. Søndag blir det rester om det er nok, eller pølser eller nie fiskegreier fra frysen.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. september 2013 #39 Skrevet 27. september 2013 Lettvint og godt skulle der stå
Gilette Skrevet 27. september 2013 #40 Skrevet 27. september 2013 Falske kjøttkaker pga at far i heimen kommer hjem samt at vi skal ha en vegetarianer på besøk hele helgen. Falske kjøttkaker er vegetar versjonen av kjøttkaker
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #41 Skrevet 27. september 2013 skulle ha fiskeboller, men så ble det at vi kjøpte med kinesisk takeaway istedet Anonymous poster hash: 7c5e1...59b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #42 Skrevet 27. september 2013 Andebryst med annapotet, søtpotetpurè, sopp og appelsinsaus. Ripassovin og eplepai til dessert. Nom nommi! Anonymous poster hash: 9d0fd...e66 Ååå det hørtes fantastisk ut ♥ orker du å skrive oppskriften? Anonymous poster hash: 6e4f6...262
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #43 Skrevet 27. september 2013 Texmexgrateng med løk og tomatsalat, kokt mais og heimelaga guacamole Anonymous poster hash: 886d5...ced
frk Nilsen Skrevet 27. september 2013 #44 Skrevet 27. september 2013 Ungene har fått pizza og vi skal ha tapas og rødvin i hvert øyeblikk
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. september 2013 #45 Skrevet 27. september 2013 Nå er fredagen nesten over, men her ble det hjemmelaget spinat- og brokkolisuppe med egg. Imorgen blir det ovnsbakt kylling krydret med hvitløk og estragon, med ris og saus av mager kesam og revet eplesaus til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå