HerGårDetUnna!!! Skrevet 27. september 2013 #1 Del Skrevet 27. september 2013 Storesøster knakk vippestolen i dagmorges, men den var uansett i minste laget til Emil nå.. MEN jeg trenger et alternativ, noe jeg kan sette han i om morgenene og kveldene når han er trøtt og lei og ikke vil være i lekegrinda. Har en slik høystol som foldes om til stol med bord, men den kommer han seg ut av selv om han har seler på (skikkelig ålete og smidig guttebaby ) Har noen en god ide til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zora-okt10+jun13 Skrevet 27. september 2013 #2 Del Skrevet 27. september 2013 Bilstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 27. september 2013 #3 Del Skrevet 27. september 2013 Gåstol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 27. september 2013 #4 Del Skrevet 27. september 2013 Vi bruker reisevogna:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlady Skrevet 27. september 2013 #5 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg bestilte den her forleden, og brukte den for første gang idag. Helt fullstendig genial, og man kan ta den med overalt http://www.jollyroom.no/sack-n-seat-strap-turkos.html?ticket=L3N0b3JlXzVfc2VhcmNoL3NlYXJjaC1oaXRzOyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MjU3MjE7Izsj&ttype=click Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stch85 Skrevet 27. september 2013 #6 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg bestilte den her forleden, og brukte den for første gang idag. Helt fullstendig genial, og man kan ta den med overalt http://www.jollyroom.no/sack-n-seat-strap-turkos.html?ticket=L3N0b3JlXzVfc2VhcmNoL3NlYXJjaC1oaXRzOyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MjU3MjE7Izsj&ttype=click Den så kjekk ut!! vil ha! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlady Skrevet 27. september 2013 #7 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg bestilte den her forleden, og brukte den for første gang idag. Helt fullstendig genial, og man kan ta den med overalt http://www.jollyroom.no/sack-n-seat-strap-turkos.html?ticket=L3N0b3JlXzVfc2VhcmNoL3NlYXJjaC1oaXRzOyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MjU3MjE7Izsj&ttype=click Den så kjekk ut!! vil ha! heheJa ikke sant brukte den i familie selskap i dag, og alle ble mega imponerte, og flere ville ha synes den er helt genial , og den passer til stort sett alle stoler billig er den og !! Beste kjøpet jeg har gjort på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #8 Del Skrevet 28. september 2013 hvorfor i allverden leker storesøster med den stolen, spør jeg.du må lære henne at hun ikke får bruke andres ting, om hun må ødelegge det. din jobb det vettu! Anonymous poster hash: a2cc1...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerGårDetUnna!!! Skrevet 29. september 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 29. september 2013 hvorfor i allverden leker storesøster med den stolen, spør jeg. du må lære henne at hun ikke får bruke andres ting, om hun må ødelegge det. din jobb det vettu! Anonymous poster hash: a2cc1...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerGårDetUnna!!! Skrevet 29. september 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 29. september 2013 Står det noen plass at hun lekte med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #11 Del Skrevet 29. september 2013 hvorfor i allverden leker storesøster med den stolen, spør jeg. du må lære henne at hun ikke får bruke andres ting, om hun må ødelegge det. din jobb det vettu! Anonymous poster hash: a2cc1...727 Eh, hæ? Skal man ikke lære å dele med seg? Om storesøster ville låne stolen litt, og lillebror tillot det, er det ingenting i veien med det. Annet enn at hun kanskje var for stor/tung, eller ødela den på annet vis ved et uhell. Ta deg en bolle, frøken. Anonymous poster hash: e4c3d...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerGårDetUnna!!! Skrevet 29. september 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 29. september 2013 Ser det er kommet mange gode tips her Vi får bruke bilstolen inntil videre, det er jo bare for korte stunder om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå