Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Er vikar to plasser, to sykehjem og har med et uhell booket meg opp begge plassene på en dagvakt. Dvs, jeg takket ja til en plass jeg nylig har hatt opplæring på på søndag og på den andre plassen så jeg rett og slett feil på datoene og bokket meg opp samme dag Nå har jeg ringt begge plassene og begge plasser har minimalt med folk! Hva skal jeg gjøre nå da, ringe meg syk en av plassene? Må jo det! Jeg er 3 mnd på vei og dette gjør meg bare enda mer kvaalm.. Åh. Har ALDRI latt som jeg er syk til jobb.. Anonymous poster hash: 840b2...bb3
GeeGee Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Nei, ikke ring deg syk. Si det som det er, det er jo fysisk umulig for deg å være to steder på en gang. Synes du skal beholde vakten du sa ja til først, og si til den andre arbeidsgiveren at det dessverre ikke er mulig å komme der denne gang. Men legg til at du gjerne jobber andre ganger Arbeidsgiver forstår jo at du ikke kan være to steder samtidig! Og det er bedre for dem å få vite i dag at du ikke kan komme på søndag, enn i morgen eller enda verre lørdag/søndag.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Nei, du kan ikke ringe inn og si du er syk. Du må rett og slett si du har gjort en feil. Hvis ingen av dem kan ordne det rimlig greit må du gå på den jobben som er hovedjobben din eller der du jobber mest. Anonymous poster hash: 6a1f0...41c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Nei, du kan ikke ringe inn og si du er syk. Du må rett og slett si du har gjort en feil. Hvis ingen av dem kan ordne det rimlig greit må du gå på den jobben som er hovedjobben din eller der du jobber mest. Anonymous poster hash: 6a1f0...41c Ja, der jeg jobber mest sa sjefen rett og slett at jeg "Bare må gå den vakta" så regner med det er den jeg må ta. Dumme meg, skal aldri overbooke meg selv igjen.. Anonymous poster hash: 840b2...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå