Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Hei Har akkurat flyttet til ett nytt nabolag. Lurer på å invitere de leilighetene som er i vår husrekke på boller/kake og brus/saft/kaffe en helg før jul, er dette merkelig eller er det noe jeg kan regne med at blir satt pris på? Bor barn i noen av leilighetene derfor tenkte jeg å kjøpe inn rikelig med ting som store og små kan lage ting av. Anonymous poster hash: 5c2ba...abe
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Bump Anonymous poster hash: 5c2ba...abe
Musemorbr / Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Jeg synes det er kjempekoselig. Vi inviterte noen av de med jevngamle barn til juleverksted. Hadde kjøpt inn alt, bakt boller og ostehorn, og julepyntet huset litt ekstra tidlig. Samne morgen fikk samtlige av barna feber. Det ble altså ikke til noe. Likevel bragte det oss mødrene mer sammen. Alle satte stor pris på invitasjonen, og alle vil vi skal prøve igjen i år.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Jeg synes det er kjempekoselig. Vi inviterte noen av de med jevngamle barn til juleverksted. Hadde kjøpt inn alt, bakt boller og ostehorn, og julepyntet huset litt ekstra tidlig. Samne morgen fikk samtlige av barna feber. Det ble altså ikke til noe. Likevel bragte det oss mødrene mer sammen. Alle satte stor pris på invitasjonen, og alle vil vi skal prøve igjen i år. Her er det barn fra bh til ungd sk. Håper ikke det blir sykdom for jeg grugleder meg, har begynt å sette opp handle liste og skal lage invitasjon som jeg går på dørene med (må jo vite om jeg må f.eks lage noe glutenfritt) Tenkte andre helgen i advent og levere ut invitasjonene første helgen. Anonymous poster hash: 5c2ba...abe
Tieran Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Høres ut som en kjempekoselig ting å gjøre
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Høres hyggelig ut, men ikke bli lei deg om det er en del som ikke kommer. For det første er det mye som skjer før jul med avsluttninger ol i tillegg til vanlige aktiviteter og for det andre kan det nok være de litt eldre barna ville synes det var litt kleint å gå til en nabo sammen med mange småbarn og mødre(?). Anonymous poster hash: 92f25...12f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Kjempebra initiativ! Jeg digger folk som stikker hodet frem på en positiv måte. Vi trenger flere som kan løse opp i nordmenns reserverte levesett. Håper mange har anledning til å komme! Kos dere! Anonymous poster hash: df5ea...15e
Musemorbr / Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Mulig jeg ville ha gitt litt mer varsel enn helga før. Mange barnefamilier planlegger jo neste helg før denne ukas helg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Mulig jeg ville ha gitt litt mer varsel enn helga før. Mange barnefamilier planlegger jo neste helg før denne ukas helg. Notert To uker før tror du det vil holde? Anonymous poster hash: 5c2ba...abe
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Kjempebra initiativ! Jeg digger folk som stikker hodet frem på en positiv måte. Vi trenger flere som kan løse opp i nordmenns reserverte levesett. Håper mange har anledning til å komme! Kos dere! Anonymous poster hash: df5ea...15e Håper jeg og, er greit å vite hvem ens nærmeste naboer er. Anonymous poster hash: 5c2ba...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå