Gå til innhold

Vasker du underlivet med såpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker neutral. På jentungen er det kun vann.

Anonymous poster hash: b88b5...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt Asan tidligere. prøvd ut dr.greve også, men den fikk jeg sopp av. men nå bruker jeg herbal intimsåpe av Dr Melumad/avera og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

vasker med dr.greve hver dag,dusjer hver dag...

Anonymous poster hash: 3d08d...641
Skrevet

Bruker kun vann, og aaaav og til Asan intimsåpe når jeg har mensen. Jeg føler meg så skitten da! Men jeg får veldig lett soppinfeksjon når jeg bruker underlivssåpe, så vann er det beste for meg. 

Anonymous poster hash: 3a236...fc6
Skrevet

Vasker med Lano nesten hver dag. Har kjøpt intimsåpe, men jeg faller liksom alltid tilbake til å bruke Lanosåpa. Ville nok sluttet dersom jeg hadde fått noen plager.

Skjønner ikke helt poenget med intimsåpe, som andre her sier behøver man ikke mye såpe "inni". Men utenfor såper jeg inn to ganger for å føle meg ren.

Anonymous poster hash: cfbdd...7ab
Skrevet

Dr. Greve intimsåpe..bruker forresten den som vanlig kroppsåpe også..mild og fin, og jeg har aldri i hele mitt liv hatt sopp eller andre plager. Bruker den i ansiktet også :P og har aldri uren hud, om det er en sammenheng eller tilfeldighet vet jeg ikke.

Jeg bruker ogsaa intimsaape til annsiktet :P hehe.,,Funker, og er billig :)

Skrevet

Kun vann i mitt underliv :-)

Skrevet

Ja, det høres flott ut, men det danner seg en del fett ved siden av "biffgardiner", osv. Hvordan får du vekk det?

Skrevet

Bruker ikke såpe. Lukter faktisk av meg om jeg bruker såpe, selv intimsåpe. Får lett sopp av tamponger også.

Anonymous poster hash: f7662...649
Skrevet

Ja, det høres flott ut, men det danner seg en del fett ved siden av "biffgardiner", osv. Hvordan får du vekk det?

Fett??? Aldri sett, men så har jeg ikke biffgardiner heller...

Anonymous poster hash: f7662...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...