Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Vi har pleid å feire annethvert år hos min og mannens familie. Mannens familie bor et stykke unna, så det er en dagstur med bil/en times tid med fly. I fjor var det mannens families jul. På grunn av at vi begge jobbet tett inn til julen, og det hadde vært mye tungt Anonymous poster hash: 1f0d0...64e
Gilette Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Hva spør du egentlig om? Normen er pr to år til en får barn og svigers kommer til en pr to år.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Ja, da er det vel din families tur i år da? Anonymous poster hash: 97293...84e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Hvorfor spør du igjen? Du hadde jo samme innlegget i stad? Anonymous poster hash: 43ef0...b32
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Når man får barn, feirer man jul hjemme. Dermed basta. Så har besteforeldre åpen invitasjon hvert år. De har jo flere barn og barnebarn, og "går på rundgang". Det fører til at noen år er vi sammen med besteforeldre på begge sider, så fafmor/farfar et anne tår er vi alene, så blir det bare mormor/morfar osv. Men VI, jeg, mann og barn, feirer hjemme hos oss. Vi har blitt invitert av foreldrene hans og mine. De har prøvd og samle sine barn og barnebarn til fellesfeiring, men vi nekter plent. Etterhvert har våre søsken også begynt og praktisere det. Man får bort alle problem med "hvor drar vi i år"...... Anonymous poster hash: a5792...9ba
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Vi har pleid å feire annethvert år hos min og mannens familie. Mannens familie bor et stykke unna, så det er en dagstur med bil/en times tid med fly. I fjor var det mannens families jul. På grunn av at vi begge jobbet tett inn til julen, og det hadde vært mye tungt Anonymous poster hash: 1f0d0...64e Var dere ikke hos hans familie er det vel der dere bør være i år. Anonymous poster hash: 2b14e...727
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Hvem inspirerte deg til å skrive dette? Morten Harket? Anonymous poster hash: 39fa8...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå