Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Noen som kan hjelpe meg å tyde blodprøvesvar? Fikk svar i posten i fag, og vet ikke om jeg forstår de riktig. Legen har ikke skrevet noen kommentar der selv. Prøvde å ringe legen min, men hun var på kurs i dag og i morgen. Amh 1 Fsh 14,4 Lh 10,6 Gonader/fertili Uferdig Hva måler denne prøven, og hvorfor står det at den er uferdig? Sånn jeg leser resultatene mine, så er mine sjanser til å bli gravid liten eller ikke eksisterende. Er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: cee69...e48 Anonymous poster hash: fac91...4b5
timiane Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Ser ut som eggene dine begynner å ta kvelden. Har hørt om noen som har blitt gravide med amh på 1. Det er fremdeles mulig å bli gravid med egne egg selv om sjangsen er liten. Om du tar steget til å bruke egg donor er sjansen en helt annen. Vet ikke om du har hatt noen forsøk, men det positive oppi alt dette, er faktisk at du har tatt de prøvene og ikke kaster bort masse penger på for eksempel insmaninasjon (Om du er singel da) når sjansen er lik null. Lykke til
Tidenerinne Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Dette er ikke så gode verdier desverre. Hvis du vil prøve med egne egg bør du tenke ivf, og starte prosessen så fort som mulig. Kan du ikke kontakte etpar klinikker og høre hva de tenker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå