Gå til innhold

Bankende hjerte på UL <3

Anbefalte innlegg

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Da har jeg vært på akutt UL, -har noen merkelige smerter som ikke kan forklares på noen måte,men fikk iallefall konstatert at den lille i magen sitter der den skal og at hjertet slår som bare det <3 så nå er abortrisikoen hos meg så lav som den kan bli :D HURRA <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084044-bankende-hjerte-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Jeg er 6+4. Gynekologen forberedte meg på muligheten for at de ikke fant noe som helst, og at det ikke nødvendigvis betyr noe så tidlig, men når hun var ferdig å sjekke eggstokker og eggledere og gikk over til livmoren så var det umulig å ikke legge merke til at det var et svangerskap der med et hjerte som slo som bare det :D  På 6+4 er det ikke noe særlig til nurk å se^^  Helt SINNSYKT å tenke på at spiren vår er ca 4-8mm og hjertet som da er biiiiittelite var SÅ tydelig og sterkt! :D  

Dessverre klarte de ikke å finne ut hvorfor jeg har vondt, så jeg følges opp som om de mistenker en ny ex.u, både med ny ul og en del ulike blodprøver. Skal inn igjen på lørdag for å ta ny hcg, og så skal jeg inn tors/fre i neste uke for ny ul, da vil jeg jo være 7+3/7+4, så da vil det være en liten "kylling" å se ^^  

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...