Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #26 Skrevet 26. september 2013 Det veldigcviktige foreldre&barn IKKE tester og IKKE tenker på, er hvor brukervennlige dressene er ,hvor lett det er å ha på seg selv når man er et barn og hvor tunge de er. Et år var det visst en friends dress som vant, men herregud hvor stiv, tung og jævlig den var å ha på seg for en treåring! Jobber i barnehage, og der er det mange dresser som barna rett og slett setter seg fast i.Polarn er en sånn dress, med nett inni, som får barnet til å vikle inn føttene sine i nettet. Så ikke stol blindt på slike tester sier jeg bare! Er fornøyd med Reima nettopp fordi de er fryktelig enkle å ha på seg selv og at de er lette gode dresser. Dyre,ja,men jeg kjøper alltid på januarsalg! Anonymous poster hash: 36f30...cd8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #27 Skrevet 26. september 2013 Ticket to heaven kom best i test i år i en stor svensk test:) Den har alltid vært min favoritt. Og tullete av de norske testene og la pris trekke ned, pris bør ikke være relevant. Men dressens egenskaper, da kan en billig dress fremstå som bedre tekninsk enn en dyr, som blir veldig misvisende. Så kan folk velge selv om de vil betale 500 eller 1500 for dressen. De tester de også i et labratorie i stedet for i bruk. Jeg legger svært liten tillit til disse testene i foreldre og barn, sier jo bare sitt når forovervendte bilstoler kommer ut best i test fremfor bakovervendte i tester. Lurt å danne seg egne erfaringer og ikke stole blindt på tester. Anonymous poster hash: ecc83...cbb Denne testen er ikke norsk(det er de aldri). Den er opprinnelig svensk, og ble presentert i Sverige for noen uker siden. I den svenske versjonen var det flere dresser som var presentert, men de er fjernet her i den norske versjonen. Ellos sin dress kom bla på andreplass. Anonymous poster hash: c57d3...426 Ellos sin dress gjorde det greit i testen i Foreldre&Barn også, men fikk ikke terningkast på grunn av høy konsentrasjon av farlige stoffer. Dressen fra Ellos er faktisk trukket fra markedet på grunn av ftalatinnholdet i hemper på glidelås etc. . Også dressen fra Lindex (Fix) inneholdt farlige stoffer. Nemlig bly i knappene. Anonymous poster hash: 326f2...62b
Birben Skrevet 26. september 2013 #28 Skrevet 26. september 2013 Hva med Isbjørn of Sweden dressen da
pip pip Skrevet 27. september 2013 #29 Skrevet 27. september 2013 Jeg er kjempe fornøyd med Reima sine dresser. Forrrige dress holdt i 2 år:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #30 Skrevet 27. september 2013 jeg synes også reima sine er veldig enkle og gode å ha på. (kjennes sånn ut) mens didrikson sin er veldig tung og ganske stiv/hard. friends sin er helt forjævlig. HH sin er jeg ganske fornøyd med (den med avtagbart for inni) Reflex sine dresser har funket topp her hvert år. jobber i bhg så ser jo en del om hvordan ting fungerer i bruk. for meg funker som sagt reflex sin dress kjempe godt og den blir ikke like fort slitt på kner og rumpe som reima sin dress. Derfor kjøper jeg reflex. at den er mye billigere enn reima sin er jo også et stort pluss. Anonymous poster hash: e6002...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå