Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg elsker barna min over alt på jord og er livredd for å dø fra dem. Samtidig har jeg perioder som jeg sliter med selvmordstanker. Jeg har veldig angst for å bli syk eller komme ut for en ulykke slik at jeg dør og ikke lenger kan ta meg av dem. Hvorfor kommer da disse selvmordstankene? Jeg vil jo ikke dø fra barna mine. Anonymous poster hash: 2887e...e80
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Kanskje du tenker på selvmord fordi du er så redd for døden at du ønsker å ville kontrollere døden, når det skal skje og hvordan eller at du bare vil ha det overstått siden vi alle skal dø en gang? Kanskje du burde snakke med noen proffesjonelle om dette? Anonymous poster hash: bba3d...c3b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Jeg vet ikke helt. Jeg ønsker jo egentlig ikke ådø, men jeg har det så jævlig inni meg og hater meg selv så mye at jeg ikke holder ut. Jeg får ikke til noe i livet og jeg har alltid vondt inni meg. Jeg har hatt angst siden jeg var barn pga opplevelser jeg hadde. Jeg føler livet er en evig kamp og når jeg tenker at det ikke kan bli verre er det akkurat det som skjer. Jeg skal prate med legen om det, så kanskje jeg kan få hjelp til å komme ovenpå. Anonymous poster hash: 2887e...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå