Gå til innhold

YESSSSS! Det funker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har hatt et litt tørt sexliv de siste par årene. Vi har bare hatt sex ca en gang i mnd. og jeg vil ha mer!!!

Fulgte et råd jeg leste på nett om å gjøre en liten innsats selv og kjøpte nytt, sexy undertøy og et kort skjørt med dertil stram topp. Tok på meg dette før gubben kom hjem fra jobb (ungene var kjørt på trening) og passet på at han stadig fikk et glimt av trusa mi når jeg bøyde meg for å ta ut av ovnen og oppvaskmaskinen. Det funket som bare det og han nærmest bar meg opp i senga som en huleboer. Vi har ikke hatt så heftig sex på lenge og senere på kvelden når vi la oss fikk vi oss en omgang til.

Jeg gjorde samme trikset dagen etter, men med treningstights og topp (han tenner på slikt :P ) og det samme gjentok seg. De neste dagene skjedde det samme igjen og plutselig har sexlivet vårt blitt heftig igjen. Alt som skulle til var at jeg pyntet meg litt for han slik jeg vet han liker, så var vi som kaniner igjen.....

Dere som klager på slapt sexliv: Prøv å gjøre en liten innsats selv. Menn er tross alt ganske enkle :lol: , men utrolig deilige når du virkelig føler deg begjært :P .

Anonymous poster hash: 8a2e7...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...