Gå til innhold

Hvordan og hvor traff du samboer/mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt å lese :-) så hvor og hvordan traff du samboer/mannen din?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk i klasse sammen på videregående =)

Anonymous poster hash: 6eee5...7f6
Skrevet

Forresten - jeg og mannen min traff hverandre på en fest da vi var 19 :) da vi var 22 giftet vi oss, og nå er bi foreldre til en på 5 og en på 1 mnd :D

Skrevet

På studiene på universitetet.

Anonymous poster hash: 05f3d...590

Skrevet

På nattevakt på sykehuset. Han turnuslege, jeg spl

Anonymous poster hash: 3a977...503

Skrevet

På byen på pub :P 

Anonymous poster hash: 42f6f...af6
Skrevet

Han er bestekameraten til pappan min. :)

Anonymous poster hash: 631af...aef

Skrevet

Møttes ute på pub :) skulle bare låne lighter ;) her sitter vi fem år etter, med hus, bil og katt.. Mangler dessverre barn, med det kommer :))

Anonymous poster hash: 34316...d76

Skrevet

Vi gikk på ungdomsskolen sammen uten å bli kjent. Så gikk vi på vgs sammen uten å bli kjent. Så plutselig 5 år senere treffer han en nåværende kollega av meg på fest. Vi har bilde av oss sammen som forsidebilde på facebook. Når han så det husket han meg fra skolen og (hans ord) jeg hadde det mest givende og fine smilet han hadde sett og han hadde aldri glemt meg. 

Han la meg til på facebook, vi møttes ganske fort og nå er vi samboere :) 

Han skulle egentlig prøve seg på meg på ungdomsskolen men da hadde jeg kjæreste. 

Skrevet

Ute på byen i en bitteliten by, ingen av oss kommer der ifra.. Kun tilfeldigheter at vi begge var der (soulmates <3 ) fikk et veddemål som handlet om jeg turte å gå bort til min samboer(som jeg ikke kjente da) å kysse han. Dette pønsket bestevenninnen min ut :P "Unge" å dumme og masse alkohol inn i bilde, men det ble noe bra ut av det ;) 3 år senere å et nydelig barn <3

Skrevet

Jeg traff ham på en hyttetur som ei venninne klarte å overtale meg til å være med på :D

Vi var 19 og 22 år.

Vi var sammen i 8 år (forlovet, med 2 små barn), men det endte med brudd. Etter ca 1 1/2 år fant vi ut at var ment for hverandre likevel :P 

Nå er vi gift :)

Skrevet

Gjennom felles venner på filmkveld som 17åringer:) 8 år siden

Anonymous poster hash: 7cc9e...0ea

Skrevet

Synes det er noe litt creepy og lett incestuøst ved å gifte seg/få barn/bli samboer med noen du har gått på barne/ungdom/videregående skole med :P

Anonymous poster hash: 85bb4...ef4

Skrevet

Under utdanningen, jeg var elev han var lærer, ble ikke offisielt før jeg var ferdig da, nå sitter vi 5 år senere gift og med 1 barn (snart 2) :D

Anonymous poster hash: 1926e...d53
Skrevet

På festival. Fulle begge to så det ble bare rør.

Møttes igjen tilfeldig på en fest året etter, nå har vi hus, hund, stasjonsvogn og to barn :)

Anonymous poster hash: abfde...813

Skrevet

Gjennom en felles bekjent, jeg hadde smugtittet på han i lang tid da :P 

Anonymous poster hash: bb684...eb2
Skrevet

Synes det er noe litt creepy og lett incestuøst ved å gifte seg/få barn/bli samboer med noen du har gått på barne/ungdom/videregående skole med :PAnonymous poster hash: 85bb4...ef4

Hvorfor?

Er det ment å bli så er det ment å bli uansett når i livet en møtes.

Eldste min har en nydelig samboer, de har vært kjærester siden 10-11 års alderen syns bare det er flott.

Skrevet

Vi traff hverandre gjennom en felles venn. Var venner først, før vi ble kjærester.

Har være sammen i 13 1/2 år, har vært gift i 5 år. Har 3 (snart 4) barn sammen.

Har nybygd Villa, to biler, campingvogn og båt.

Livet er fantastisk! Jeg har Drømmemannen og Drømmebarna! LML :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

Anonymous poster hash: e9fd8...a7d
Skrevet

Han ringte meg!

Jepp!I felles venninne som dro i gang dette da de satt på fest sammen.Så uten å ha sett meg inviterte han meg dit men kunne ikke den kvelden..

Helt merkelig men jeg kjente at jeg fikk hjertebank og ble sprudlende glad!

Vi har vært sammen i 4 år,gift i ett og har et barn sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...