FirstAidKit Skrevet 26. september 2013 #1 Del Skrevet 26. september 2013 Vurderer denne som søskenvogn når lillebror kommer i januar/februar. Storesøster vil være 26 måneder da, og liker å sitte i vogn. Har Cameleon fra før, så hun er godt vant med vogna. Liker ideen på å ha en vogn som enkelt gjøres om til duovogn når begge barna skal være med på tur, og som er singelvogn ellers. Pos/neg erfaringer? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilruge Skrevet 26. september 2013 #2 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg har ikke erfaring selv. Ser at mange som har den er fornøyd. Vi så på den, og lurte på å kjøpe den da vi også venter nr to når nr en er nesten 2,5. Vi syntes at sittedelen ble litt for liten. Vi prøvde den med datteren vår rett før hun fylte to, og allerede da hadde hun litt liten plass (hun er helt gjennomsnittlig stor). Vi har derfor valgt en annen vogn- siden nr to kommer midt på vinteren, ønsker vi en vogn med plass til pose evnt vinterdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 27. september 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2013 Ja, det er nettopp det jeg også er redd for, at sportsdelen vil bli for liten. Den er jo faktisk smalere på donkeyen enn på cameleon, og det er virkelig ikke noe pluss. Men vi har plassmangel, og har egentlig ikke plass til større vogn. Derfor er jeg så usikker på hva vi skal gjøre. Har mulighet til å kjøpe søskenvogn fra TFK av noen venner, men da vil jeg beholde cameleon'en til singelbruk, det er bare det at det har vi virkelig ikke plass til. Aaaaah, at det skal være så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Del Skrevet 28. september 2013 Vi har brukt vogna siden lillebror ble født i mars og er veldig fornøyd. Storebror på 2 år og 3 mnd sitter fint, og kan også fortsatt sove i vogna på dagtid hvis vi er ute på vift. Bruker den mest til og fra barnehagen, og som singel vogn til lillebror. Får masse kommentarer for kurven som hører til. Anonymous poster hash: 6917a...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 29. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 29. september 2013 Takk for tips. Vi endte opp med å kjøpe den igår, så det blir spennende å se hvordan den er i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå