Gå til innhold

har fått dekt bukplastikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time i november. Er det noen som har hatt en slik operasjon? Noe som er lurt å tenke på?

Hvor lenge trenger man hjelp etter operasjonen?

Kjenner jeg er litt redd! Grøss, har aldri operert noe før..

Anonymous poster hash: 3a90e...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på første legetime for å få dekt dette. Hvordan er din mage og har du mange plager?

Anonymous poster hash: 7f118...5dd

Skrevet

Skal på første legetime for å få dekt dette. Hvordan er din mage og har du mange plager?

Anonymous poster hash: 7f118...5dd

Lykke til! Magen min ser ikke særlig bra ut. Den henger langt over "musa" og jeg har strekkmerker på hele magen.

Jeg er plaget med fuktighet og dårlig selvbilde.

Anonymous poster hash: 3a90e...0e8

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt de fire føste døgnene, verre enn KS. Men jeg sydde også sammen magemuskler og fettsugde hoftene.

Du kan ikke løfte mer enn noen kg de første ukene, så ikke enkelt med tvillinger på et år. Måtte ha folk i huset mens mannen var på jobb.

Jeg opererte på en privatklinikk som hadde refusjonsavtale, da fikk jeg operasjon i løpet av noen uker.

Mens jeg ikke var kalt inn til konsultasjon hos det offentlige en gang etter 6 mnd.

Noen har ikke så mye smerter som jeg hadde.

Anonymous poster hash: cb1c2...ff8

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt de fire føste døgnene, verre enn KS. Men jeg sydde også sammen magemuskler og fettsugde hoftene.

Samme her. Men ble frisk etter 2 uker. Men legen min sa at jeg var ekstremt fort frisk igjen. Ville jogge etter 2 uker men han sa nei. Ellers tar det litt tid før hevelsen går ned igjen. Jeg ble ikke fornøyd med arret. Den ble alt for høyt. Ellers er jeg fornøyd.

Anonymous poster hash: a8c01...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...