Gå til innhold

Fly (innenlands) med baby 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fly fra gardermoen til bodø. Kan velge direktefly som er svindyrt eller mellomlande og bytte fly 1 gang, billig.

Han er aktiv og krabber og vil derfor ikke være i ro kjempelenge.

Tenkte ha han i bæresæle, orker ikke ta med vogn, bilstol osv på reisen pga jeg er alenemamma og ikke får hjelp til å bære dette.

Tips?

Anonymous poster hash: d2ba8...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med leker han liker, ting han lar seg underholde av, gjerne noe han ikke har lekt med før. Smokk hvis han bruker det, HUSK smokkelenke ;) Enig i at bærerøy er et must, jeg hadde aldri klart meg uten på tur! Be om hjelp til å legge sammen vognen. Ha telefon, lommebok og billetter lett tilgjengelig fra begynnelsen av.

Ang. flybytte må du nesten vurdere selv, er det best med to korte flyturer, eller en lang? Hvis det passer med soving på den lange flyturen er kanskje det best. Men hva hvis han ikke sover, da er det kanskje best med to turer for avveksling? Så spørs det jo om pengene har mye å si for deg, da ville jeg nok valgt turen med mellomlanding uansett.

Skrevet

Jeg har reist mye med min, og det går helt fint så lenge du pakker en spennende stellebag.

Hvis du ammer, så er det perfekt å gjøre ved takeoff og landing.

Ha leker og bøker tilgjengelig, hvis han blir urolig. 

Som GeeGee sier, så er det lurt å ha alt du trenger lett tilgjengelig. Billett, legitimasjon og penger kan godt ligge i en ytterlomme du kan lett rekke, men som kan lukkes ;)

For å unngå dotter i ørene er amming, smokk eller drikke et must opp og ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...