*Teoline* Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Vi har en tulle på snart et år som synes at det å sove er svært oppskrytt og hun gjør alt hun kan for å slippe. Det innebærer x antall oppvåkninger hver natt hvor hun ligger og spenner og vrir seg helt til hun i halvsøvne reiser seg opp i sengen og står til hun blir lagt ned igjen - da til høylydte protester. Vi har prøvd med baby-safe, altså sovepose med sele/strikk, og da sover hun bedre i vissheten om at hun ikke kommer seg opp. MEN hun sover likevel så urolig at hun vrir seg og tuller seg inn i strikke, så det tør vi ikke fortsette med. Vanlig sovepose uten sele har null virkning, den klarer hun å reise seg opp i uten problemer. Og hun kan ikke stå til hun blir lei - for det skjer nemlig ikke. Hun er svært utholdende og svært høylydt Så da frir jeg til dere med-dibbere, er det noen som har et råd til hvordan vi kan hjelpe henne med å finne roen sånn at hun får den søvnen hun trenger?
*Teoline* Skrevet 26. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2013 Dytter litt og håper på gode råd
Musemorbr / Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Jeg tror ikke du vil ha råd fra meg. Min var helt lik, så mammaen kapitulerte kveld etter kveld, og lot han ammes i søvn på fanget.
*Teoline* Skrevet 26. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2013 Jeg tror ikke du vil ha råd fra meg. Min var helt lik, så mammaen kapitulerte kveld etter kveld, og lot han ammes i søvn på fanget. Ja, man svelger kameler i fleng Men hun sovner greit nok, men det er akkurat som hun ikke finner den dype søvnen så lenge hun vet at hun er 'fri' og reiser seg i halvsøvne gjennom hele natten.
Ladybugg Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Ingen gode råd, høres ut som min gutt på 8 mnd :-P Blir helt sliten, her i huset våkner vi trøtte
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Hvordan sover hun på dagen? Sove mer, sove mindre, legges tidligere? ;-) Anonymous poster hash: 30ee8...00b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Hvordan sover hun på dagen? Sove mer, sove mindre, legges tidligere? ;-) Anonymous poster hash: 30ee8...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå