MammantilNurket Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 (endret) Til jul er Nurket ca.5 1/2 mnd. Regner med at han kommer til å sove seg igjennom både julemiddagen og åpning av presanger. Hvordan har dere DiB-damene gjort det med julegaver til babyene deres? Virker litt tøysete å pakke inn noe til babyen for så å pakke det ut igjen for babyen et par uker senere ... eller er jeg en skikkelig Ebenezer nå?? Endret 26. september 2013 av MammantilNurket
☆☆☆ Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Kan faktisk ikkje hugse kva vi ga lisja til jul i fjor, kan ikkje ha vore rare greiene
*Teoline* Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Her var det gave fra storesøsken, men ikke fra oss. Det blir nok pakker om vi ikke skal gi selv også. Hun fikk jo det hun trengte av oss uansett. Men i år blir hun litt over året og skal selvsagt få pakke gleder meg til det.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Mine tvillingjenter får ikke noe spes fra oss. De er da 10 mnd, og vil få en masse fra annen familie. Anonymous poster hash: 9e48c...2c1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 vi har aldri gitt våre barn noe spesielt til jul.de får så mange julegaver fra storfamilien at jeg føler det blir kvalmende med alle de nye tingene de får.samt har de bursdag rett etter jul begge to, så da får de gaver da istedet.de er 3 og 6 år Anonymous poster hash: ae8ec...8c0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Min baby er 6 mnd til jul, blir nok bare en symbolsk gave, papiret er jo uansett mest stas på den tiden Og blir jo myyyyyye pakker ellers! Anonymous poster hash: 02061...081
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Vi droppet å kjøpe julegaver det førte året fordi de forstår det jo ikke;) + At de får en hel HAUG av gaver fra alle andre... Anonymous poster hash: 8e9e8...de5
SmellyCat Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Vi droppet også gave første (og andre) år. Ungen fikk så mye uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Døpte ikke jenta mi så hun fikk gullhjerte til første jul. Koselig å ha som minne fra første jula. Hun var 6 mnd. og var våken til over julemiddagen. La henne mens de andre drakk kaffe. Anonymous poster hash: 429c9...c17
Nettie+jentungen Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Jenta vår var 7 mnd, hun fikk leke litt med papiret, men hun var ganske trøtt under gaveåpningen.. Vi åpnet det meste, hadde også pakket inn gaver fra oss
MammantilNurket Skrevet 26. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2013 Takk for gode innspill
Dini Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Jenta vår var 11 mnd og hadde et sterkt behov for mer utfordrende leker, så faren gikk til innkjøp av "my little people" bondegården. Den ble kanskje ikke mye brukt de første mnd, men nå (etter 18 mnd) er den stor stas Hmm.. kanskje noe å vente med til ettårsdagen? Babyen blir vel like fornøyd med et lite glass pærepurè eller en pappeske Kommer til å ha baby på 6 uker denne gang og jeg tror vi kommer til å droppe gave eller gi en bitteliten ting. Vi har jo alt vi trenger..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 min er 10 og halv mnd til jul og han får i alle fall gave for 1200 fra meg og pappan og ca 2000 av oldeforeldre og 2000 av besteforeldre Anonymous poster hash: 424f4...709
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Jenta vår var ca 9 mnd forrige jul, vi gav henne sakkosekk, gå vogn og ny lampe på rommet (alt dette før julaften) mens på selve dagen fikk hun en liten pakke med noen bodyer og lue i som ho fikk "røske" opp selv Vi tok noen av gavene til henne før middagen da vi spiser kl 17 og gjærne sitter halvannen til to timer rundt bordet (hun har lagt seg kl 19 fra 3 mnd), da hun fikk ordne å styre selv (med litt hjelp selvfølgelig). Resten tok vi senere på kvelden. Men nå er jo gutten din bare 5 mnd til jul, så det kan hende papiret i seg selv gjør underverker nok Mi var 6 mnd da vi døpte henne og hun syntes papiret var mer spennende enn hva som var inni gavene. Gjør det som du tenker er best ifht hvordan dagen kommer til å bli mtp måltider, andre mennesker osv. Anonymous poster hash: 4c43a...725
Kanelbolla Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Min var 7 uker og koste seg på fanget til tantene (som "kidnappet" henne, hehe.), hun var veldig fascinert av pynten og lysene Av oss fikk hun to vannfylte bite-sommerfugler som hun elsket å tygge på når de var kalde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå